Hur slår man över 400 meter med Yoshi på Home Run Contest?
Home Run Contest
Jag måste ladda ner Flash Player ActiveX Control först.
jag gjorde a-ner i luften och slängde upp baten nåra gånger
Jag gör så hela tiden!Händer det något?Nej,jag kommer bara 300 meter!!! :S
har 409 meter med yoshi :)
släng upp baten typ 2 gångger först sen så gör du a-NER
Okej men typ kasta upp den, o sen göra nån typ attack, hmm, sidan-a kanske det var? eller neråt-b? xD
Hehe ne ja vet ine exakt, men ja har nog inte kommit så långt me yoshi iaf :P
Jag har något runt 560-570 meter med Yoshi.... Jag gör dock inget mer än hoppattacker... Först gjorde jag en bakåt attack, sedan en framåt-attack.... Resten blev A-neråt.... Jag menar Areal attacks....(hoppattacker). Sedan slog jag längst ut på slagträet...
Jag har ungefär 780 m med Yoshi.
gaah, jag blir frustrerad när jag försökte med yoshis home run contest först ~~
jämt blev hans hopp för högt!
jur gjorde du för att få 780 m?
Med batdrop kan man typ slå minst 1000 med alla, mycket längre med vissa. Har själv cirka 800 med Yoshi.
Jag slog 400.9 meter med Luigi i förrgår... Hur gör man för att få långt med honom?
Batdrop, alltså man använder basebollträet och hoppar och dunkar samtidigt som träet träffar säcken. Svårt att förklara. Men det finns filmer där alla slår otroligt långt.
↗ till inläggetproblemet är att det inte går att dunka ner Sandsäcken med Luigi... snarare dunkade jag upp den... eller jo, en konstig Dair får den att åka ner... men de händer en gång på 1000...Batdrop, alltså man använder basebollträet och hoppar och dunkar samtidigt som träet träffar säcken. Svårt att förklara. Men det finns filmer där alla slår otroligt långt.
Jag har typ 2375.9 m med ganodorf =)
Jag har lite över 700 meter med Ganondorf... Hur många batdrops gör du ungefär, demon9?
Öhh kommer inte ihåg så bra för att jag inte har spelat på ett tag nu (GC trasigt)
Men ungefär 5.
↗ till inläggetKonstigt, för jag gör också runt 5-6 styckna och avslutar med en Warlock Punch... Hur mycket skadar du då ungefär.... för jag hoppas och släpper slagträet bara och gör en dair.Öhh kommer inte ihåg så bra för att jag inte har spelat på ett tag nu (GC trasigt)
Men ungefär 5.
↗ till inlägget26x%Öhh kommer inte ihåg så bra för att jag inte har spelat på ett tag nu (GC trasigt)
Men ungefär 5.