Hoppa till innehåll

Jorden Blir Bara Sämre Och Sämre


Dolphin
 Dela

Rekommendera inlägg

Du verkar ju nästan vilja att Jorden ska gå under, Xade. Självklart finns det saker att göra, små detaljer kan förlänga Jordens befinnelse i flera år.

 

Jag vill inte att jorden ska gå under, men jag är emot miljöprodukter, organisationer mer mera. Bara löjligt enligt min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 193
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså Fusion. Du tror att Sverige är något skit stort som kan göra värsta grejerna men igentligen är vi bara en liten liten spelare i den stora Jorden.

 

Att lägga mer pengar på miljö än på jobb minskar arbetslösheten. T.ex stora länder som USA, Kina, Ryssland bryr sig helt enkelt inte om miljön. Och den lilla Sverige kan inte förändra på det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså Fusion. Du tror att Sverige är något skit stort som kan göra värsta grejerna men igentligen är vi bara en liten liten spelare i den stora Jorden.

Till hur många måste jag egentligen förklara det jag försöker komma fram till?

 

Förstår dig och håller även med dig.

Precis som Fusion säger så kan Sverige alltid börja med ett miljövänligare samhälle, och förr eller senare så kommer andra länder att ställa sig bakom oss.

 

Tror inte det, tror du Kina bryr sig om vad de andra gör? Gör USA det? Lika bra att inte bry sig om miljön, vi kan ändå inte ändra någonting.

Varför ska dem inte göra det?

Pressar man dem så kommer dem att göra det, förr eller senare.

 

Alltså Fusion. Du tror att Sverige är något skit stort som kan göra värsta grejerna men igentligen är vi bara en liten liten spelare i den stora Jorden.

Till hur många måste jag egentligen förklara det jag försöker komma fram till?

 

Förstår dig och håller även med dig.

Precis som Fusion säger så kan Sverige alltid börja med ett miljövänligare samhälle, och förr eller senare så kommer andra länder att ställa sig bakom oss.

 

Tror inte det, tror du Kina bryr sig om vad de andra gör? Gör USA det? Lika bra att inte bry sig om miljön, vi kan ändå inte ändra någonting.

 

 

Hela världen kan väldigt enkelt förbättra miljön, men det skulle innebära högre arbetslöshet etc. Då skulle det klagas över det, men du har rätt vi kan inte göra något.

Det kan även skapa fler jobb.

Man behöver ju folk för att uträtta arbetet. ;)

Att lägga mer pengar på miljö än på jobb minskar arbetslösheten. T.ex stora länder som USA, Kina, Ryssland bryr sig helt enkelt inte om miljön. Och den lilla Sverige kan inte förändra på det.

Fler jobb kommer att skapas.

Att förbättre miljön behöver många arbetare, och det tar ett tag och inte några dagar eller veckor!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså Fusion. Du tror att Sverige är något skit stort som kan göra värsta grejerna men igentligen är vi bara en liten liten spelare i den stora Jorden.

Till hur många måste jag egentligen förklara det jag försöker komma fram till?

 

Förstår dig och håller även med dig.

Precis som Fusion säger så kan Sverige alltid börja med ett miljövänligare samhälle, och förr eller senare så kommer andra länder att ställa sig bakom oss.

 

Tror inte det, tror du Kina bryr sig om vad de andra gör? Gör USA det? Lika bra att inte bry sig om miljön, vi kan ändå inte ändra någonting.

Varför ska dem inte göra det?

Pressar man dem så kommer dem att göra det, förr eller senare.

 

Alltså Fusion. Du tror att Sverige är något skit stort som kan göra värsta grejerna men igentligen är vi bara en liten liten spelare i den stora Jorden.

Till hur många måste jag egentligen förklara det jag försöker komma fram till?

 

Förstår dig och håller även med dig.

Precis som Fusion säger så kan Sverige alltid börja med ett miljövänligare samhälle, och förr eller senare så kommer andra länder att ställa sig bakom oss.

 

Tror inte det, tror du Kina bryr sig om vad de andra gör? Gör USA det? Lika bra att inte bry sig om miljön, vi kan ändå inte ändra någonting.

 

 

Hela världen kan väldigt enkelt förbättra miljön, men det skulle innebära högre arbetslöshet etc. Då skulle det klagas över det, men du har rätt vi kan inte göra något.

Det kan även skapa fler jobb.

Man behöver ju folk för att uträtta arbetet. ;)

Att lägga mer pengar på miljö än på jobb minskar arbetslösheten. T.ex stora länder som USA, Kina, Ryssland bryr sig helt enkelt inte om miljön. Och den lilla Sverige kan inte förändra på det.

 

 

 

Har ni tänkt på att det måste var skitigt i kloaker och rör till lägenheter och sådant. Om vi skaffar städare som städar dessa utrymmen noggrannt, då minskar arbetslösheten radikalt. Men seriöst, det händer ju ingenting som förbättrar miljön, så varför anställa en massa onödig personal som inte gör någon nytta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...