💬
Logga in
Fuska.se

Ssbm

74 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Skulle vilja veta ifall ni har nått bra rekord på ssbm, ifall ni bryr er om rekord =P

btt_ylink_493.wmv

btt_link_355.wmv

btt_pichu_550.wmv

hmm jag är nöjd med min total på home run contest :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Vad är den då? =)

är inet såsäker men typ 9000 m

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Okej, min total är typ 17000 m+ ^^

27 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag är nöjd med mina All-star och Adventure rekord... :) Alla mina All-star rekord ligger mellan 900 000 och 1 200 000.... förutom DK´s poäng som ligger över 2 300 000... ;)

28 Sep 2006

hur fick cdu så mycket med dk?

Nivå 0 · Nykomling
Skulle vilja veta ifall ni har nått bra rekord på ssbm, ifall ni bryr er om rekord =P

...Lol. Det där är världsrekordfilmer, ifall du inte råkar ha ett japanskt SSBM, vilket är väldigt liten chans och om du har exakt samma tider som världsmästarna.

PS. Till Great Gonzales: För att få höga poäng på adventure (1-3 miljoner) kan man tex på första banan (Mushroom Kingdom) förstöra alla flygande tegelblock och döda alla Goombas, Koopas och Paratroopas. I Classic och All-star, har jag för mig att om man får upp en fiende i 999% och fortsätter slå så länge man hinner (i All-star går tiden uppåt men i Classic) kan man tjäna många tusen poäng på det sättet. DS.

Senast ändrad:

flygande tegelblock? menar du innan själva ''bron''

Nivå 0 · Nykomling

...Lol. Det där är världsrekordfilmer, ifall du inte råkar ha ett japanskt SSBM, vilket är väldigt liten chans och om du har exakt samma tider som världsmästarna.

PS. Till Great Gonzales: För att få höga poäng på adventure (1-3 miljoner) kan man tex på första banan (Mushroom Kingdom) förstöra alla flygande tegelblock och döda alla Goombas, Koopas och Paratroopas. I Classic och All-star, har jag för mig att om man får upp en fiende i 999% och fortsätter slå så länge man hinner (i All-star går tiden uppåt men i Classic) kan man tjäna många tusen poäng på det sättet. DS.

Du var ju iaf i närheten.... I Adventure ska man få 3 styckna Koppa Troopas att studsa mot vandra mellan 2 väggar. Dvs fram och tillbaka.... Det är vid stället med blocken där det går 2 Goombas iaf...

Och det är i All-star som man har onädligt med tid... 5 minuter har jag för mig det är i Classic.... och 4 minuter i Adventure.... några yndantag på vissa banor där dock...

30 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Ja det är WR filmer....

Visade dom istället för mina filmer =P

1 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Demon9: Dina tider är ju i stort sett detsamma, och du gör samma saker som dessa världsrekordhållare gör... ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Demon9: Dina tider är ju i stort sett detsamma, och du gör samma saker som dessa världsrekordhållare gör... ;)

Aa, min närmaste WR tid jag tror är 03.70 med Link =D
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Min närmaste ligger på 11 sekunder med Pikachu.... :gitarr:
11 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Lätt att få 8 sek =D
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

I vilken ordning ska man ta måltavlorna...? Jag tar dem åt höger, går upp, tar dem från höger till vänster där uppe....sedan tar jag dem nere åt vänster....;)
13 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Såhära:

Klick_=P

(Inte jag)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Det rekord som jag är mest nöjd med nu är lugnt Luigi´s poäng i Classic Mode... Jag har över 1 270 000.....vilket är världsrekord på cyberscore,,, Vet inte om nån har bättre.... Det kändes väldigt perfekt gjort. ;)

Nivå 0 · Nykomling

Nja min home run e väla bra, minns inet vad den är på :)

14 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag har totalt över 11000 meter någonting i Home Run Contest. Hade väl haft över 13 000 om det inte vore för min värdelösa längd med Ganondorf. ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in