Hoppa till innehåll

Ssbm


Demon9
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skulle vilja veta ifall ni har nått bra rekord på ssbm, ifall ni bryr er om rekord =P

...Lol. Det där är världsrekordfilmer, ifall du inte råkar ha ett japanskt SSBM, vilket är väldigt liten chans och om du har exakt samma tider som världsmästarna.

PS. Till Great Gonzales: För att få höga poäng på adventure (1-3 miljoner) kan man tex på första banan (Mushroom Kingdom) förstöra alla flygande tegelblock och döda alla Goombas, Koopas och Paratroopas. I Classic och All-star, har jag för mig att om man får upp en fiende i 999% och fortsätter slå så länge man hinner (i All-star går tiden uppåt men i Classic) kan man tjäna många tusen poäng på det sättet. DS.

Redigerat av Dark Link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle vilja veta ifall ni har nått bra rekord på ssbm, ifall ni bryr er om rekord =P

...Lol. Det där är världsrekordfilmer, ifall du inte råkar ha ett japanskt SSBM, vilket är väldigt liten chans och om du har exakt samma tider som världsmästarna.

PS. Till Great Gonzales: För att få höga poäng på adventure (1-3 miljoner) kan man tex på första banan (Mushroom Kingdom) förstöra alla flygande tegelblock och döda alla Goombas, Koopas och Paratroopas. I Classic och All-star, har jag för mig att om man får upp en fiende i 999% och fortsätter slå så länge man hinner (i All-star går tiden uppåt men i Classic) kan man tjäna många tusen poäng på det sättet. DS.

Du var ju iaf i närheten.... I Adventure ska man få 3 styckna Koppa Troopas att studsa mot vandra mellan 2 väggar. Dvs fram och tillbaka.... Det är vid stället med blocken där det går 2 Goombas iaf...

 

Och det är i All-star som man har onädligt med tid... 5 minuter har jag för mig det är i Classic.... och 4 minuter i Adventure.... några yndantag på vissa banor där dock...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle vilja veta ifall ni har nått bra rekord på ssbm, ifall ni bryr er om rekord =P

...Lol. Det där är världsrekordfilmer, ifall du inte råkar ha ett japanskt SSBM, vilket är väldigt liten chans och om du har exakt samma tider som världsmästarna.

PS. Till Great Gonzales: För att få höga poäng på adventure (1-3 miljoner) kan man tex på första banan (Mushroom Kingdom) förstöra alla flygande tegelblock och döda alla Goombas, Koopas och Paratroopas. I Classic och All-star, har jag för mig att om man får upp en fiende i 999% och fortsätter slå så länge man hinner (i All-star går tiden uppåt men i Classic) kan man tjäna många tusen poäng på det sättet. DS.

Ja det är WR filmer....

Visade dom istället för mina filmer =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...