💬
Logga in
Fuska.se

Lustgas Fakta!

9 svar · startad

Jag och en polare ska göra en fakta om lustgas så kan någon hjälpa mig med att hitta lite fakta? :unsure:

Nivå 2 · Novis

Sök lite på Google eller så går du till biblioteket och kollar efter böcker/filmer lycka till.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Här har du en hel sida med massor av intressant fakta om lustgas ---> http://sv.wikipedia.org/wiki/Lustgas

15 Oct 2006
Nivå 7 · Fuskare

tänker ni användar det till nåt?

16 Oct 2006
Nivå 6 · Fuskare

ööh, han sa inte att han skulle göra lustgas. Han skulle skriva fakta om det....

17 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tror att dark shadow syftade mer på om Janaz verkligen kommer och tittar om någon faktist postat fakta om hans lustgas.

20 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

E lite snurrig i huvudet men vad e lustgas?

25 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Lustgas, kväveoxidul, dikväveoxid, N2O, icke brännbar gas, relativt ofarlig vid kontrollerad användning, milt bedövande, inte narkotikaklassad. Den används främst som smärtlindring vid förlossningar och inom tandvården eller för att inleda full narkos med annat ämne.

Det står till och med i länken som Ripto gav.

5 Nov 2006
Nivå 6 · Fuskare

Har du letat någonstans so m t.e.x. på ett bibliotek eller på nån hemsida

6 Nov 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Lustgas, kväveoxidul, dikväveoxid, N2O, icke brännbar gas, relativt ofarlig vid kontrollerad användning, milt bedövande, inte narkotikaklassad. Den används främst som smärtlindring vid förlossningar och inom tandvården eller för att inleda full narkos med annat ämne.

Det står till och med i länken som Ripto gav.

Aha Okej tack :=)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in