Hoppa till innehåll

§1.13 = Jobbig!


Gäst Kabby
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Självklart finns det inte 10 spel i hela världen.

Men de finns säkerligen 9 stycken som är bland dom bästa, och sedan kan du ha ett alternativ som heter "Övrigt", där man kan rösta om man inte håller med bland dina alternativ.

Jag menar, du behöver ju inte jaga ihop dina alternativ. 9 av världens bästa spel är inte alls svårt att plocka fram...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Självklart finns det inte 10 spel i hela världen.

Men de finns säkerligen 9 stycken som är bland dom bästa, och sedan kan du ha ett alternativ som heter "Övrigt", där man kan rösta om man inte håller med bland dina alternativ.

Jag menar, du behöver ju inte jaga ihop dina alternativ. 9 av världens bästa spel är inte alls svårt att plocka fram...

 

 

Det beror ju helt på vad det är för person som vill ha dem bästa spelen i världen <_<

 

 

 

 

 

själv tycker jag att den kan vara lite småstörig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål...

 

Öh. Du kan ha Annat som alternativ.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål...

 

Jag tror att du har missuppfattat det hela. Man bryter endast mot §1.13 om man skapar en omröstning UTAN ett omröstningskort. Har du gjort en omröstning med omröstningskort blir den inte låst pågrund av §1.13, utan pågrund av §1.24.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...