SonyPSP Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Är det santr att det finns en svordomsspärr? ska testa nu.... j*vla s*tan skit j*vlar Redigerat 4 Oktober 2006 av comgoran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Jag har också velat veta... EDIT: vem anmälde mig!? :angry: :angry: :angry: Redigerat 4 Oktober 2006 av Umbreon_Moon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Det e fanemig dåligt ibland när ska skriva saker EX. ladda ner speed f*n det e bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Nää men jag tror nog att det inte finns nåt sånt, jag vet bara att det finns att det blir och stå reklam som före uppdateringen här på fuska.se så kunde man inte skriva metallica.För att då blev det och stå >>reklam<< Redigerat 4 Oktober 2006 av DarkAngel15 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Dock är det dåligt att man inte kan skriva att man är en beundrare av något = f*n. T.ex. Jag är ett f*n av Hammarby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 §1.11 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg