↗ till inläggetSerien har producerats sedan 1989 och ska sluta med en långfilm -07
Jo det kommer dom!
Det kommer ut 2 säsonger till så gör dom en långfilm så är det slut :(
Ja läste det på en hemsida men ja har glömt av vad den heter :(
↗ till inläggetSerien har producerats sedan 1989 och ska sluta med en långfilm -07
Jo det kommer dom!
Det kommer ut 2 säsonger till så gör dom en långfilm så är det slut :(
Ja läste det på en hemsida men ja har glömt av vad den heter :(
tv6 visar 1boxen nu och den är sämst på fredagar klocka 18.30 visar tv3 nya avsnitt
jag tror dom kommer INTE sluta visa simpsons en sak jag läst (kanske hört):Den personen som gjorde simpsons tänkte lägga ner det för några år sedan men det var populärt så dom forsatte dom kommer förhoppningsvis köra på tills det är några få tittare kvar..
↗ till inläggetsimpsonsprogrammet är inte nytt!!! det är gammalt!
Japp men det första avsnittet kom typ 1981
Jag har sett några från 2005 inte särskilt fint! <_< <_<
↗ till inläggetFaktist så började dom visa små serier år 1989 på ett program.simpsonsprogrammet är inte nytt!!! det är gammalt!
japp inte 81 snart ärre simpsons :)
hur vet du att serien ska sluta efter filmen?
han kanske ljuger ?
SIMPSONS FOR EVAAAR!!! :cool: tror inte det slutar med en långfilm...
PS.har nån sätt avsnittet med metallica i...har sätt att det stog att det skulle komma ii sommmaren 2006(metallicas hemsida)
först ska jag nog rätta dig :) for ever (haha..) men jag tror dom inte kommer sluta då dblir jag lessen :(
Ha. Skaparna till Simpsons har sagt att när dom ska sluta göra avsnitten så kan dom göra en film. Men jag har sett jätte många trailer till the simpsons filmen och då står det att den ska komma juni eller jula 2007.
Jag d1111111zzar simpsons och kollar på Southpark istället, dom små irriterande gubbarna är mycket skönare.
Jag gillar båda. Oh my good. They killed kenny. You bastards. hehe
aa dom nya e dåligare en dom gammla
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in