Han kanske snackar någon dialekt där det låter så.
Vilken dag går man och frågar bus eller godis?
Jag tror han kan stava men om han inte kan det då är det väll okfireblast ; Har en sak att säga... lär dej stava lite bättre okej? Det ser störande ut när dä står så hä i stället för så här...
Ge mig varning eller vad som helst eftersom att detta var offtopic eller om nån anser det som personligt på hopp...ville bara på peka det i kampen om ett ostörande forum :o
Ifall man stavar det om dä så stavar man väll fel?
Tex:Dä ä mycket som händer dä nere. Ska vara: Det är mycket som händer där nere.
Han kan inte klaga med att han är 10 för jag är 11 och påpekar detta :?
Okej vad har det här med ämnet att göra?
Och föresten så behöver alla inte kunna stava så FANTASTISKT fint.
stör det dig med stavfel?
känn inte detta som nåt påhopp!
Jag tror han kan stava men om han inte kan det då är det väll okfireblast ; Har en sak att säga... lär dej stava lite bättre okej? Det ser störande ut när dä står så hä i stället för så här...
Ge mig varning eller vad som helst eftersom att detta var offtopic eller om nån anser det som personligt på hopp...ville bara på peka det i kampen om ett ostörande forum :o
Ifall man stavar det om dä så stavar man väll fel?
Tex:Dä ä mycket som händer dä nere. Ska vara: Det är mycket som händer där nere.
Han kan inte klaga med att han är 10 för jag är 11 och påpekar detta :?
Okej vad har det här med ämnet att göra?
Och föresten så behöver alla inte kunna stava så FANTASTISKT fint.
stör det dig med stavfel?
känn inte detta som nåt påhopp!
Jag håller fullständigt med katten! Sluta skyll på Fireblast för att han inte stavar så bra, Det hjälper inte ens, Det blir nästan värre, Jag har själv stavat dåligt nån gång, Har inte ni de? Så sluta skyll på FireBlast för stavningen, Strunta i inlägget i stället! Föressten HÅLL ER TILL ÄMNET!
Jaha då är det dags för den (pip) (pip) och (pip) och absolut den (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip)igaste dagen på hela året. Jag har ett tips för er som inte gillar j*vlaween(kallar det så).
Sätt in jätte känsliga fönster på ert hus så ägget krossar glaset. By döörr till jätte känslig för t.o.m. regn så dom som sprutar grädde på dörren får en överaskning. Och man måste ju ha vakter(inte riktiga väktare. kanska nån vuxen eller stark)som tar fasst dom och så får dom betala hahahahahaha.
*måste ringa bästa kompisen och fråga om han vill sova över*
Jaha då är det dags för den (pip) (pip) och (pip) och absolut den (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip)igaste dagen på hela året. Jag har ett tips för er som inte gillar j*vlaween(kallar det så).Sätt in jätte känsliga fönster på ert hus så ägget krossar glaset. By döörr till jätte känslig för t.o.m. regn så dom som sprutar grädde på dörren får en överaskning. Och man måste ju ha vakter(inte riktiga väktare. kanska nån vuxen eller stark)som tar fasst dom och så får dom betala hahahahahaha.
Jag tror väl ofta man orkar göra det där! Och föressten tror jag inte dom gör sånt där!
Faan, Halloween är nästan den roligaste dagen på året. Det är så kul att gå godis eller bus. Iallafall ta andras. Men jag lär väl snart sluta med Godis eller bus eftersom jag börjar bli för gammal för sånt. Så jag får ägna mig åt filmerna istället. Men på lördag får man inte gå miste om nåt godis eller bus.
varför sa du f*n det är ju rolit :D
blääää för haloween
hallowen är bäst :D
Jaha då är det dags för den (pip) (pip) och (pip) och absolut den (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip)igaste dagen på hela året. Jag har ett tips för er som inte gillar j*vlaween(kallar det så).Sätt in jätte känsliga fönster på ert hus så ägget krossar glaset. By döörr till jätte känslig för t.o.m. regn så dom som sprutar grädde på dörren får en överaskning. Och man måste ju ha vakter(inte riktiga väktare. kanska nån vuxen eller stark)som tar fasst dom och så får dom betala hahahahahaha.
Jag tror väl ofta man orkar göra det där! Och föressten tror jag inte dom gör sånt där!
Jo folk kastar vist ägg på fönstren... förra året här var det några som bröt sig in och mördade en kille som bus... Jag kände han BTW :cry:
Förra året kastade någon ägg på vår skolas fönster...
Det gör väll inget.
Nej, men vår fröken blev rätt arg...
Alla Helgonas Helg är helt ok.
Inte Halloween.
ida köpte ja en mask som ja ska ha på mej imorrn.kommer bli jäklit kul :D
elerhur!=/
jag ska ha på mig scream mask :D det är den bästa masken jag har en scream mask så man trycker på en sak så rinner det blod i masken
Är ni helt säkra på det för på min allmenacka står det Alla hegones da på 1 novenmder
Jag är 95% säker på att det är den 31 Oktober.
Halloween=nåt j*vla trams från utlandet, INTE högtid. 31 Oktober.
Allhelgona afton=Man går till kyrko gården och tänder ljus för sina nära och kära som dött, högtid. 1 November.