Jag är inte hemma då, det är ju en fredag, och jag kommer hem från Spanien 1 November, lördagen efter Halloween, så det blir inget halloween firande för mej =(
Men du kan ju fråga bus eller godis där! Föressten är halloween 1 november!
Jag är inte hemma då, det är ju en fredag, och jag kommer hem från Spanien 1 November, lördagen efter Halloween, så det blir inget halloween firande för mej =(
Men du kan ju fråga bus eller godis där! Föressten är halloween 1 november!
Nej, Halloween är den 31 oktober.
Oops, Jag märkte de nu! Men förr brukade de alltid vara på en lördag i November så nu har jag vant mig med de men jag hade fel! I alla fall, börja inte bomba med massa klag inlägg för det där felet!
Ja hallowen är då!
Men då ska jag ut och säga bus eller godis utan att kasta ägg och annat dumt!
Jag tycker det är jättebra att folk klär ut sig till djävulens undersåtar, demoner, och springer runt och gör precis som den onde vill.
Sedan, detta med djur- och människooffer som även genomförs här i Sverige är ju inte så farligt, det sker ju inte i så stor mängd.
För övrigt, som vissa leksaker innehåller nu för tiden, ett slags kontrakt där man skriver under på att sälja sin själ till djävulen, det är väl inte så farligt?
Man säljer ju den "bara" för all evig tid.
Så halloween är riktigt bra.
Hurra för halloween.
kasta ägg e ju en halloween höjdpunktJag ska säga "bus" och skjuta med ett vattengevär med kaffesump och kaninpiss! :twisted:
Boowahaha....
Är det verkligen kul?
Tänk om nå'n gjorde det på dig nu på hallowen vad skulle du säga då
Jag är inte så dum att jag går och börjar kasta ägg på fönster...
vem är det som ska säga bus eller godis det ska jag det är rolit
Jag tycker det är jättebra att folk klär ut sig till djävulens undersåtar, demoner, och springer runt och gör precis som den onde vill.Sedan, detta med djur- och människooffer som även genomförs här i Sverige är ju inte så farligt, det sker ju inte i så stor mängd.
För övrigt, som vissa leksaker innehåller nu för tiden, ett slags kontrakt där man skriver under på att sälja sin själ till djävulen, det är väl inte så farligt?
Man säljer ju den "bara" för all evig tid.
Så halloween är riktigt bra.
Hurra för halloween.
Hurra för halloween. :P
Rekomendation för bus: Spräck parfym flaska i en trapp uppgång ;D stinker som s*tan
Rekomendation för bus: Spräck parfym flaska i en trapp uppgång ;D stinker som s*tan
Är du galen! Man är ju dum om man gör sånt! Det borde vara förbjudet ju!
Rekomendation för bus: Spräck parfym flaska i en trapp uppgång D stinker som s*tan
Är du galen! Man är ju dum om man gör sånt! Det borde vara förbjudet ju!
Det finns folk som är allergiska så gör aldrig det!!!
på prata om elakt så där den kom i från är ma int elak om ma sejer bus utan ma te.x sejer något roligt som te.x något på ett språk den andra int kan!
Annars så kan man säga ät skit på arabiska ( utalas kål shara)
elller kom dem med en lastbil från skanska/cat :D =)alla bliv så skremda förra året att jag fick up till 168 kg godis! jag har fortfarande kvar mycket!Öhh... 168 kg! gick du runt med en skottkärra för att bära allt godis då eller :P?
fireblast ; Har en sak att säga... lär dej stava lite bättre okej? Det ser störande ut när dä står så hä i stället för så här...
Ge mig varning eller vad som helst eftersom att detta var offtopic eller om nån anser det som personligt på hopp...ville bara på peka det i kampen om ett ostörande forum :o
Jag tror han kan stava men om han inte kan det då är det väll okfireblast ; Har en sak att säga... lär dej stava lite bättre okej? Det ser störande ut när dä står så hä i stället för så här...
Ge mig varning eller vad som helst eftersom att detta var offtopic eller om nån anser det som personligt på hopp...ville bara på peka det i kampen om ett ostörande forum :o
alla bliv så skremda förra året att jag fick up till 168 kg godis! jag har fortfarande kvar mycket!
1. jag tror fanimej inte att du kan bära 168 kg godis bara sådär ...
2. att du fick ihop 168 kg är också väldigt ossanolikt ...liksom gick du runt till 200 pers eller?
3. Vad jag försöker säga är : om du fick ihop 168 kg godis på en kväll och kunde bära vikten av 4st jag , då , då heter mina pappor jonas gardell och mark levengood!(faktum är att jag bara har 1)
var la du alla dina godis i ditt rum jag skulle inte kunna bära 50 kg tog du en våg och vägde gick vågen sönder eller
168 kg är som ungefär 3 vuxna menniskor eller 6 barn! Det där skulle ju bli en nyhet nästan! Jag kan knappast tro det! Du måste ha skrivit fel!
Jag tror han kan stava men om han inte kan det då är det väll okfireblast ; Har en sak att säga... lär dej stava lite bättre okej? Det ser störande ut när dä står så hä i stället för så här...
Ifall man stavar det om dä så stavar man väll fel?
Tex:Dä ä mycket som händer dä nere. Ska vara: Det är mycket som händer där nere.
Han kan inte klaga med att han är 10 för jag är 11 och påpekar detta :?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in