Nej. Halloween är inte ens en svensk tradition. Den kommer från U.S.A. Alla helgonens dag är en svensk tradition då man ska komma ihåg dom döda.
Vilken dag går man och frågar bus eller godis?
Nej. Halloween är inte ens en svensk tradition. Den kommer från U.S.A. Alla helgonens dag är en svensk tradition då man ska komma ihåg dom döda.
mä dä ä ju de döda ma klä ut si te elle?
Jag såg en film i skolan om traditioner, där Martin Timell var berättare, då efter att han hade berättat länge, kom han fram till att Halloween var lite svenskt =) Så de så..
Lås denna tråd tack!!!!!
Nästan ingen håller sig till ämnet.
nej hallowen kom på frankrike det var frankrike som kom på hallowen det är bara på hit fast det är rolit fast det är sjuka människor som kommer in med en mask o dödar folk
alla bliv så skremda förra året att jag fick up till 168 kg godis! jag har fortfarande kvar mycket!Öhh... 168 kg! gick du runt med en skottkärra för att bära allt godis då eller :P?
försker du va rolg elle alla fatta vell att ja gick hem mä godiset flera ggr elle
Man kan inte få så mycket godis och så du stavar så kan man tro att du är 9 år eller något(168 kg hahaha vägde du det eller)LOL
alla bliv så skremda förra året att jag fick up till 168 kg godis! jag har fortfarande kvar mycket!Öhh... 168 kg! gick du runt med en skottkärra för att bära allt godis då eller :P?
försker du va rolg elle alla fatta vell att ja gick hem mä godiset flera ggr elle
Man kan inte få så mycket godis och så du stavar så kan man tro att du är 9 år eller något(168 kg hahaha vägde du det eller)LOL
nja ja gick runt hela stan (nästan iaf) ! ne me cirka! o ja ä 10 år int 9
mina grannar sa bus då sprang dom in och välte deras bokhylla
dom vart skitarga
firar inte halloween
f*n vaför ä de bus ni seje rså snälla? dä ja blevit utsad te ä tråkigt de mörda min katt *snift*
Mörda din katt? Tja, det börjar gå mer och mer över styr... men jag firar inte Halloween och lär aldrig göra det. Fira den ondes ankomst är inte min grej.
har nån mördat din katt o nej jag älskar katterf*n vaför ä de bus ni seje rså snälla? dä ja blevit utsad te ä tråkigt de mörda min katt *snift*
nån märdat din katt?? det ksa man ju tro på :|har nån mördat din katt o nej jag älskar katterf*n vaför ä de bus ni seje rså snälla? dä ja blevit utsad te ä tråkigt de mörda min katt *snift*
nån märdat din katt?? det ksa man ju tro på :|har nån mördat din katt o nej jag älskar katterf*n vaför ä de bus ni seje rså snälla? dä ja blevit utsad te ä tråkigt de mörda min katt *snift*
dä ha de
dä ha de
Nåra har faktist mördat hans katt!
Hallowen, det blir ju värsta upproret nu för tiden.
jag ska vara scream på fredag vad ska ni vara
Jag ska också var scream
jag har en mask med en hjärt pump vad har du för slags mask
dä ha de
Nåra har faktist mördat hans katt!
Hallowen, det blir ju värsta upproret nu för tiden.
mörda ens katt. hur sjukt kan halloween bli?
vet inte jätte sjukt kanske