Jo om du vill va hema från skolan så ska du andas så mycket du kan i din kude för då blir du varm och då tror din mamma eller pappa att du har feber.
Tips Att Vara Hema Från Skolan!
Vad är syftet med denna tråd?
Att slipa skolan om man har glömt läxorna jag har bara gort de en gång men ni kanske gillar det??? men det var bara ett littet tips.
Ett annat tips är att luta sin panna mot ett element i ca fem minuter. Då blir du varfm och ber din mamma/pappa att känna på din panna och säja att du är sjuk ;)
Men man blir väl bara varm i ansiktet eller? Om man tar tempen så spräcks lögnen. ^^'
sedan blir man ju gatubarn när man blir stor också, det är ju bra.
↗ till inläggetJag har ett annat tips...Ett annat tips är att luta sin panna mot ett element i ca fem minuter. Då blir du varfm och ber din mamma/pappa att känna på din panna och säja att du är sjuk ;)
Gör läxorna som du får ;)
Alltså varför vill du ge tips till folk som kanske vill få en bra utbildning och bra framtid. Håll luffarplanerna för dig själv tack!
↗ till inläggetAtt slipa skolan om man har glömt läxorna jag har bara gort de en gång men ni kanske gillar det??? men det var bara ett littet tips.
Om man har glömt läxorna är det väl bättre att säga till sin lärare att man glömt de så kanske man kan göra de till nästa dag istället? Det tycker jag är mycket bättre.
Bara för att jag skrev ett tips så betyder inte det att jag gör det.
Och jag tror inte man blir ett gatubarn för att man är hemma EN dag från skolan...
Med tanke på din stavning verkar det som du har varit hemma ganska många dagar från skolan.
↗ till inläggetBara för att jag skrev ett tips så betyder inte det att jag gör det.
Och jag tror inte man blir ett gatubarn för att man är hemma EN dag från skolan...
Skolk kan vara beroendeframkallande. :o
↗ till inläggetMen det är mycket man missar!Bara för att jag skrev ett tips så betyder inte det att jag gör det.
GUD! Haka inte upp er så mycket!. Och Dark Yoda, jag har haft ETT stavfel...
Jag skolkar aldrig, har alltid varit en pluggis <_<
Och man missar inte mycket på en dag, kanske lite, men det kan man ju ta igen... :angry:
Om man planerar och tänker innan man går hem: Jaha, vad ska jag ta med mig nu? Och sedan raskt hem och gör läxorna, då missar man inga.
Och med tanke på att du är 13 år så är det inte mycket läxor att tänka på. Jag går i 9an och vi har inte mycket läxor.
↗ till inläggetMen gud, vad tjänar man på att stanna hemma någon dag då?GUD! Haka inte upp er så mycket!. Och Dark Yoda, jag har haft ETT stavfel...
Jag skolkar aldrig, har alltid varit en pluggis <_<
Och man missar inte mycket på en dag, kanske lite, men det kan man ju ta igen... :angry:
Som sagt varför inte göra skiten istället. Ni har inte ens mycket att göra.
varför inte hoppa av skolan istället? Skolan är till för sånna som inte har annat för sig.
ett tips är att stoppa upp fingret i halsen så kräks man & får vara hemma :visslar: gjorde det en gång av en annan anledning men jag fick iaf vara hemma från skolan ^_^