Google har köpt upp Youtube för 12 MILJARDER. Vad tycker ni? själv tycker jag inte att det var värt det.
Google Köper Youtube!
Det är ju helt klart värt det, jag tror tillochmed de kunde fått mer än 12 miljarder för youtube.
De började i ett garage med en idé och slutade med 12 miljarder - Inte illa ändå :P
Stor satsning från google :D
BTW, denna ska nog vara i Allmänt.
var stog detta? om dom värkligen har gjort det så blir jag ledsen :(
Jag antar att det isåfall är Video.google.com som gäller.
Ska youtube bort då?
Antagligen.
Försvinner filmerna eller flyttas de?
det är väldigt dåligt om dom försvinner
Hoppas inte Youtube blir så där gooogligt!
FAWN! Youtube äger ju! Bort med Google! Bara deras sökmotor är bra! Inte video.google.com
↗ till inläggetVisas på CNN:s text TV.var stog detta? om dom värkligen har gjort det så blir jag ledsen :(
↗ till inläggetlol, visste inte att dom hade text-tvvar stog detta? om dom värkligen har gjort det så blir jag ledsen :(
annars kommer det upp massa resultat om man googlar "google buys youtube"
↗ till inläggetFAWN! Youtube äger ju! Bort med Google! Bara deras sökmotor är bra! Inte video.google.com
Video.google är så klumpig, mycket lättare att bläddra bland filmer i youtube.
Vad jag vet så ska inga videos gå bort eller nåt liknande.
I annat fall kommer det ta åratal innan det kommer tillräckligt med filmer.
Jo, det skulle vara väldigt dumt av google, och dom flesta skulle sluta. Så jag tror inte det är en stor chans att det händer.
Hoppas dem bara flyttas.
Nej, Youtube kommer inte att försvinna. Men tecken på googlesponsorer kommer att läggas till.
Vad händer med Video.google.com då?
↗ till inläggetVad händer med Video.google.com då?
Den stannar väl... eller så flyttas filmerna
När det händer såna här uppköp, så blir det knappt några stora förändringar. Det handlar mera om att Google driver Youtube numera.