har märkt att det e nogon som anmäler mångas innlägg å bla annat mina! vem gör det och varför?!
Anmäld?
Det är inte någon utan många av medlemmarna. De anmäler när de ser ett inlägg som bryter mot någpn av reglerna, då dyker det upp en röd "knapp" där det står att inlägget anmälts.
det e ju det som e så konstigt, såg vissa som var helt sjysta å värkligen inte bryter mot något!
Vissa anmälningar kommer in för att inlägget bryter mot en regel.
Vissa anmälningar kommer in för att folk inte vet vad som står i reglerna.
Vissa anmälningar kommer in för att folk tycker att det är kul att anmäla.
Om någon har anmält ditt inlägg, strunta i det. Det kan vara vilken idiot som helst (ta inte illa upp nu någon). Om du däremot får en tillsägelse eller varning från en moderator kan du börja ta det på allvar.
jo moderatorn har jag redan blivit tillsagd av men inte för det :S
Som nico sa, ignonera det röda märket, om du har gjort nåt fel, kommer en mod eller admin att säga till dig.
Jan kan ju kolla vem det är också som har anmält!
Det kan bara admin och moderatorerna göra.
↗ till inlägget[EDIT]Det kan bara admin och moderatorerna göra.
Jag skrev fel. Jag menade han.
Alla tycker väl att det är kul att anmäla inlägg...
Och jag håller med er, man blir ganska förbannad när nån anmäler ens inlägg fast man inte bryter mot någon regel.
↗ till inlägget
Jag måste hålla med om att det var en ganska onödig anmälning.
anmäler du innlägg för att det är kul?!!
Nej, han menar tvärtom.
Nån snorunge som har roat sig med att anmäla där... ^^
Ja, den var helt onödig.
okej, är seriöst störd på dem som gör det!
Men lol, det är ju §1-25 åtminstone.
§1.25 - Att skriva ett ämne som inte tydligt visar vad tråden du skapar handlar om. (Med ämne avses ämnesrubrik)
å hur menar du då?
är det otydlig på NÅGOT vis att det inte handlar om nått fel med anmälningar å varför?
Rikke jag förstår inte riktigt vad du menar, men jag tror jag förstår vad Dolhpin menar. Att den där posten (som var på bilden) bryter mot §1.25, och jag håller med.
Är du 14 ? in my ass du stavar ju som en omogen 10 åring rikke