Hej alla halo älskare!!!!! jag undrar när halo 3 kommer ut. Nån som vet? Svara gärna på denna tråd! :medieval:
edit: Ämnestiteln ändrad // admin
Hej alla halo älskare!!!!! jag undrar när halo 3 kommer ut. Nån som vet? Svara gärna på denna tråd! :medieval:
edit: Ämnestiteln ändrad // admin
Tja! Jag vet bara att den kommer till jul.
nej det kommer ut 2007
Nej det gör den inte alls! :@ Den kommer ut i jul!
Nej, Den kommer 2007 kolla på deras hemsida..!
Aha. Nu såg jag dt. Tack! :cool:
Tror ni den kommer va bra ? e de värt pengarna
Utan tvekan...
Kommer klart att köpa det! Maffigt online läge kan vara typ 32 st på en match!
:l HOLY SHIT! HELA 32 ST? MEN EN SAK VET JAG
DET KOMMER ATT ÄGA SÖNDER ALLT!
Japp det kommer det! Och jag längtar efter att det ska komma ut :wub: Det kommer säkert att se as snyggt ut!
Ja! Det (och fable 2) kommer att bli sveriges (världens) bästa spel!!! [tycker jag]
Du får ju inte glömma mass effect, splinter cell double agent, och kanske Huxley!
Dumma jag!!! *slår mig själv i huvudet*
men åå halo 3 komemr ut i mars 2007 och fable suger
Nej ett halo3 demo kommer ut till våren
Själva spelet kommer i sluter av året
lägger till en fråga...hoppas de är okej
sj har jag inte spelat något av halo spel...(tyvärr men så är de)...då är min fråga: måste man ha spelat båda spelen för att hänga med i 3:an och isådanafall kan man spela halo 1 på 360???
man måste inte ha spelat båda två men det e rekomenderat (från mig iaf) men om man köper Crackdown så kan man ladda ner ett multiplayer online demo till H3
halo 3 demo finns redan... <_<
På ett sätt måste man ju ha spelat 2:an för dära är ju hisorien om att covenants blir lite vänner med människorna i slutet och då ska dem försöka döda den dära stora gorilla gubben som jag inte kommer ihåg namnet på som man klarar om man klarat ut spelet! då far ju spartan (Han man är) ut i rymden och då säger kaptenen "Soldier what are you doing?" då säger spartan "Sir, just finishing this fight" sen så kommer eftertexterna! :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in