💬
Logga in
Fuska.se

Hur Använder Jag 2 Knivar...

33 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hej!

Jag är en NE hunter på lvl 7 ocgh jag vill veta i vilken lvl man kan tämja djur? och så vill jag veta hur jag gör för att använda 2 knivar sammtidigt?!!

I lvl 20 kan du

1 Nov 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Du behöver ungefär 426000xp för att bli lv 61 <_<

HAHAHAHAHA!!! har ett addon som kan räkna ut från 61-70 xpn.. från 60-61 är det typ 320,000!!

Från 60-70 är det typ 3-5 miljoner xp... och det suger!!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

'

det är väl bra? :P då måste man nörda ett bra tag innan man blir lvl 70 ju

2 Nov 2006
↗ till inlägget

3-5miljoner xp? Skämtar du... Inte ens rested hjälper :( Aja, lite krav måste väl det vara. Nörda en hel sommarlov för det <_<
Nivå 6 · Fuskare

Är själv survival (40) och det funkar utmärkt. Har mer liv än min lvl 47 shaman kompis. : )

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Beastmastery e bäst i PvE

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta.

och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst.

markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player)

eh? använd tallents i 1 sak och ändast 1 sak så kommer du äga totalt, när du blandar är du medel eller sämre på 2 eller 3 st olika tallents i tallent tree så man ska satsa på endast 1 sak, personligen tycker jag markmanship när man kommer upp i 51, i AV lönar det sig att kunna critta 1500 med aimed shot om inte mer (beroende på ens agility)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

öhh inte riktigt men...

Beastmastery suger på endgame instancerna! Man ska ha markship för End-Game instances!

Nivå 5 · Fuskare

jaja, vi behöver inte diskutera mer nu, han har fått svar på sin fråga...

3 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

men smarta sätt att komma till elwynn forrest snabbast genom wetlands, först va i menethrill harbror och gå utanför det på bron

gå över bron och dö på andra sidan och dö också när du är vid orcherna i tunneln och då kommer du till Loch Modan

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #32
↗ till inlägget

mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta.

och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst.

markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player)

Vad menar du med "31/20/0" ?

Alltså 31 på bestmastery, 20 på markship, och 0 på survival.

15 Nov 2006
↗ till inlägget

markmanship e mkt bättre till alt. instances=dps raids=dps pvp=dps

markmanship=dps

beastmanastarygör så att ditt pet tar mer skada men pettet tar inte mkt skada endå så ta markmanship! ;P aimedshot,mortalshot etc dom äger- min level 60 critade 2600 med aimedshot.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in