OMFG!
DET ÄR ETT SPEL! VIRTUELLT SPEL! FOLK KAN ATTACKERA ANDRA FOLKS _VIRTUELLA_ DATORER
OCH DÅ BEHÖVER MAN ANTIVIRUS PÅ SIN EGNA _VIRTUELLA_ DATOR
DET ÄR PÅ LEK!
OMFG!
DET ÄR ETT SPEL! VIRTUELLT SPEL! FOLK KAN ATTACKERA ANDRA FOLKS _VIRTUELLA_ DATORER
OCH DÅ BEHÖVER MAN ANTIVIRUS PÅ SIN EGNA _VIRTUELLA_ DATOR
DET ÄR PÅ LEK!
OK ta det lungt O.o Men vetere vart hittar man sånt ? (Virturella Dtor anti virus)
Jag fick mail av slavehack och dom sa att det inte har nåt med att hacka in sig och så :S
Nej men herregud..
DET ÄR ETT SPEL VA?
Det är på skoj, det är datorer som inte finns på riktigt.. omfg. nej, jag ger upp va, du är omöjlig
Hehe jg vet <;)
Herre gud? Läs nån manual?
Så himla svårt kan det väll inte vara att räkna ut att man laddar saker från andra te.x antivirus
Bara jag som inte kommer in på slave hack? alltså deras sida..
Hur tjänar jag pengar?
↗ till inläggetHur tjänar jag pengar?
råna bank konton
↗ till inläggetslavehack är inget enkelt spel precis och om du inte klarar av att läsa hjälpen eller FAQ in-game så ska du nog inte satsta på det.Hur tjänar jag pengar?
men iaf du hackar andra personer/npc och lägger in spam virus eller nåt sånt som ger dig pengar.
sidan funkar ju inte :( :( :( :( :(
får man typ riktiga virus!?
du får inga virus. det är bara ett spel :)
Vet nån varför sidan inte vill funka?
↗ till inläggetTack! fast länken funkar inte!du får inga virus. det är bara ett spel :)
har 6000 euro nu =)
men hur får jag mina slavar att skicka spam? ska jag ladda upp filen marketingmailer 1.1 till deras dator eller?
det funkar nu :)
säg allt som man ska göra från början snälla
........ SIDAN FUNKAR JU INTE NUUUU
Ska nog regga mig nu då länken fungerade.
Jag har en idé!! vi skapar en användare som aldrig är inne och hackar, bara sparar vååra viktiga filer om vi skulle bli hackade
↗ till inläggetNödvändigt.. ._.Jag har en idé!! vi skapar en användare som aldrig är inne och hackar, bara sparar vååra viktiga filer om vi skulle bli hackade
du kan skapa några användare som du hackar och bara tjänar pengar på.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in