Hoppa till innehåll

Slavehack


Gäst alan.shalaji
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 311
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst alan.shalaji

NOPE HAR EN FRÅGA HAR 2SLAVES MEN BARA EN GE MIG PENGAR MEN INTE DEN ANDRA VARFÖR?

HAR ALLA DE TVÅ NÖDVÄNDIGA VIRUSET MEN VARFÖR FUNAKR BARA EN?

 

och hur får man mer reputation?

 

 

 

Det är nog en som du inte har installerat virus på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte vart du kan hitta virus scanner, men om du fått virus, så kan du ladda ner en FireWall på denna IP: 56.195.92.143 Så har du mindre chans att få virus.

 

Jag vet ej vart du kan hitta Hårddisk. Du kan ju leta på forumen efter svar. ;)

 

Har stött på ett problem. Jag hade 4 arbetande Slaves, som gav mig pengar, men plötsligt så slutade 3 arbeta, och bara en fortsätter arbeta. Hur kommer detta sig? Och när jag försöker skicka pengarna från den återstående slaven som arbetar, till mitt bankkonto, så kommer detta fram:

"You do not have the required software installed to collect statics and income from your slave."

 

Nån som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Jag vet inte vart du kan hitta virus scanner, men om du fått virus, så kan du ladda ner en FireWall på denna IP: 56.195.92.143 Så har du mindre chans att få virus.

 

Jag vet ej vart du kan hitta Hårddisk. Du kan ju leta på forumen efter svar. ;)

 

Har stött på ett problem. Jag hade 4 arbetande Slaves, som gav mig pengar, men plötsligt så slutade 3 arbeta, och bara en fortsätter arbeta. Hur kommer detta sig? Och när jag försöker skicka pengarna från den återstående slaven som arbetar, till mitt bankkonto, så kommer detta fram:

"You do not have the required software installed to collect statics and income from your slave."

 

Nån som kan hjälpa mig?

 

Vilken version av password.bruteforce har du. För jag kan inte komma in där. Det står alltid typ: Failed to gain access. Try again?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...