↗ till inlägget↗ till inläggetHan kan nog inte engelska, hahahaGTA som film? Asså, GTA har ingen handling förutom att försöka döda så många personer som möjligt inom 6 sekunder. >.<
Vilken Film Skulle Ni Vilja Se Som Spel?
↗ till inläggetSkillnad?Jag skulle verkligen vilja se Metal Gear Solid som film. Skulle bli helt fantastisk.
Age of Mythology: Titans som film.
World of Warcraft som film, (hörde något rykte om att det skulle hända med det har inte hänt något...)
↗ till inläggetAge of Mythology: Titans som film.
World of Warcraft som film, (hörde något rykte om att det skulle hända med det har inte hänt något...)
Blizzard har t.o.m konfirmerat att de ska göra film om World of Warcraft.
↗ till inläggetNär förväntas den att vara klar?↗ till inläggetAge of Mythology: Titans som film.
Blizzard har t.o.m konfirmerat att de ska göra film om World of Warcraft.
Vad nice. Finns det information om filmen någonstans?
Googla lite. Den kommer antagligen vara klar runt 2010-2011 skulle jag gissa.
Half-Life. Bra First Person Shooter spel skulle kunna bli nåt. Tror även Crysis skulle kunna bli bra.
Half-Life 2. Rätt mäktigt spel, tänk då hur episk filmen skulle bli :rolleyes:
Combines, Striders, Headcrabs .... oh, det vattnas i munnen.
↗ till inläggetDen finns och jag har sett den. Riktigt bra faktiskt.Spel till film:
Hitman (har för mig att jag läst att Hitman ska bli film någonstans?)
Spel till film:
TAGAP (det finns)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/01/TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg/240px-TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg
Film till spel: Scary Movie ? xD
fifa 2002 till film.
o rainbow six
Spel till film= Counter Strike :P
Film till spel= I am legend.
Spel till film = Hela elder scrolls serien.
Film till spel = 28 weeks later.
Spel till film - Battlefield 2 och Counterstrike Source
Film till spel - Cannonball Run
↗ till inlägget↗ till inläggetDen finns och jag har sett den. Riktigt bra faktiskt.Spel till film:
Hitman (har för mig att jag läst att Hitman ska bli film någonstans?)
Spel till film:
TAGAP (det finns)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/01/TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg/240px-TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg
Film till spel: Scary Movie ? xD
Hitman filmen var helt okej, Men han skulle dödat hon ryska h*ra* ! istället för att ge henne en vingård xD...
I am legend som spel <3
↗ till inläggetDet skulle vara fränt :PI am legend som spel <3
Skulle vara häftigt som online :)
↗ till inlägget
Aa, typ att man skulle överleva , :)
Haha, Jiddra inte med Zohan som spel ftw !
↗ till inläggetÖhh sonic finns på massa film och tv spel! :0Metroid och Legend of Zelda (inte den de håller på att göra, den är b-film) och Sonic :P
Och Medroid vore nice som film! ;)