Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på?
Ett Konstigt Fel På Msn Messenger
vilken version av Msn har du?
↗ till inläggetDu kanske har tryckt på något som gör att du inte tillåter tecken och symboler :S?Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på?
↗ till inläggetTjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på?
det tror jag inte att jag gjort, jag vet inte ens var man går in för att ändra sådana saker.
↗ till inläggetTjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på?
Vad för tecken och symboler.
Det kan vara för att du redan har för många testa radera nån .
Det är tecken som man måste slå in koder på tangentbordet för att få, till exempel "®"
Du kan bara skriva in dom som fans från början i namnet du kan inte lägga till såna som du har lagt till bland dina ikoner själv.
Testa en nyare verision av msn.
↗ till inläggetHan har den nyaste versionen redan <_<Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på?
↗ till inläggetprova att slå in ® i notepad & kopiera & klista in i msn namnetTjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på?
om det inte funkar kan du skriva "hej®hej" så kanske det funkar
eller så är det nått fel på den msn versionen du har
Kan bero på fonten du användere. Pröva en annan font och försök igen :)
--------------------
Angående mitt förra inlägg , trodde det handlade om smilis.
Tror ni att det funkar igen om man installerar om programmet?