Någon här som bara älskar dra till backen och hoppa me snowracern?? :kung: :D . Själv så klarar jag av 180 och superman på snowracer.. Jag har sett folk som har Cykelstyre på sin snowracer, nån som vet hur man fixar det??? Skulle vara tacksam för svar.
Snowracer/ Pulka
Jag fattar ingenting, va e en snowracer? :/
Pulkor äger ju för faen.
Putside: du vet en så där typ Skidor, ett säte och ett styre.
Ni ska se min pulka, jag har pimpat den asmycket!
har gjort en 360 på den en gång!!
har byggt ett ca 1 meter högt hopp :P man flög skit långt för hoppet hade vi byggt vid ett litet *stup* 1-1½ meter
fast det är skojigt ju :visslar:
Jag kör snowracer , det är skit kul!! Jag kan även en del trick.
Snowracer det äger.
Eller man kan också säga bob i stället för snowracer :)
Hade en snowracer som gick sönder. Men jag har en pulka det är kul :D Det är skit kul att åka på ett hopp med tefat. specielt när man kommer på hoppet baklänges, men det kan ju göra ont ibland...
Jag åker bob..
Man ska inte hoppa med sånna saker man ska låta en kompis tolka efter skotern med den och köra så fort man kan tills dom ramlar av för mig har snowracern gått sönder varje gång :D
Aa ok alla har tillgång till att åka skoter inne i nån storstad... :P
Vi har inte fått snö än :(
Men vi brukar åka med hela klassen och åka Pulka/Snowracer i en ljup grop som går runt gropen ner till slutet.
Vi brukar tävla och jag försöker preja ut alla så dom ramlar ner på insidan av gropen :D
Jag har en Blandning av en Snowracer och en Pulka
Halllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v.
vi har mycke snö så jag åker bob(snowracer) varje dag nu på lovet. Idag bygde jag ett 2 meter högt hopp och gjorde backflip i det :)
Har även gjort andra hopp iår då jag flygit över 1 och en halv meters bänkar. Grinda brukar jag också göra på massa saker.
Pho: vad har du för bob?
Vår första snö kom idag :)
Men inte tillräckligt för att man ska dra ut och åka :(
Vi fick också lite snö här men inte heller så mycket. Hoppas att det kommer mycket snö snart :)
EDIT: Det snöar ute nu igen ser jag :P :D
↗ till inläggetHmm ska kolla *springer o kollar*... Såå :P. De står Snow go på skidorna, tror den e köpt på biltema för nåt år sedan...vi har mycke snö så jag åker bob(snowracer) varje dag nu på lovet. Idag bygde jag ett 2 meter högt hopp och gjorde backflip i det :)
Har även gjort andra hopp iår då jag flygit över 1 och en halv meters bänkar. Grinda brukar jag också göra på massa saker.
Pho: vad har du för bob?
det är kul! åker hela tiden i en backe som är stor med gupp :cool:
jag äger på pulka har åkt bqaklänges på hopp rekomenderas inte
men skidor är dock så mycket roligare
kommer ihåg när jag körde den i en skön backe med styre ( som du sa)
gasade man på på största hoppet (det man vågade då..)
kanske va 11-12 år då :?
↗ till inläggetHalllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v.
köp ett högt styre och gärna kan du ju typ "såga av" där du inte sitter (bara lite) och sedan tar du ngt och lägger dit där du sågat av en bit för att det ska inte synas.. och den saken (framme) som gör så man "svänger" kan du ju alltid höja det ta bort hela svängningen och det som håller i den skaffa dig en längre järn stav stål eller vad du vill och sedan är det bara å mixtra men inte så mycket kanske 1-2-3 cm räcker då får du ja vad ska man säga..