Hoppa till innehåll

Vart Köper Man Bättre Yxor Och Sånt?


Dalman

Rekommendera inlägg

Tjabba, jag har en troll warrior på level 26, och den har en yxa med 70 damage. Den är för level 20. Så jag har varit i orgrimmar och kollat efter vapen för level 25 och 26 och där fanns inget, inte heller i thunder bluff. Så vart ska jag igentligen för att köpa sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja... gör SFK (shadowfang keep) eller vänta på att det kommer upp något vapen då =D

 

OBS: alla AH i "main city's" är bundna tillsammans så du behöver bara komma på tex ogrimmars AH och inte ogrimmar och sedan TB ah... säöseri med tid =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det vet jag absolut inte. Jag tror det är en spell bara som man köper eftersom den slår ju inte ens hårt och är bara användbar för att springa med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjabba, jag har en troll warrior på level 26, och den har en yxa med 70 damage. Den är för level 20. Så jag har varit i orgrimmar och kollat efter vapen för level 25 och 26 och där fanns inget, inte heller i thunder bluff. Så vart ska jag igentligen för att köpa sånt?

 

Kolla ah varje dag det kanske kommer nått om det inte funkar så börja farma instancer. Eller så kan du kolla thottbot var vissa vapen droppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det typ inga här som har från alliancen dom är KLART bäst, min högsta char är i lvl 30 och all vid ungefär lvl 20. Ok om du är i SW (stormwind)och du vet inte vart AH är när man kommer in i SW so går man rakt fram så kommer att träd och bakom det trädet åt vänster finns AH. I IF (ironforge) , vid porten nära man går in i porten så delas porten till 2 vägar mellan dom 2 vägarna finns AH och det är Bank på andra sidan AH

 

Men ni kan också fråga vakterna i den staden ni är i :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...