jag tog ut min ränta, men jag blev lite förvånad fick 10 fm bara, ändå har 26000 på banken, så vad är procenten i räntan? Förut fick jag typ 300 fm ;)
Räntan På Banken
Just nu så är räntan 0,05. ;)
Fy vad lågt!
När man tar ut pengarna så drar dom ju massor fm, så man förlorar egentligen på att ha FM i banken...
....jag som tänkte ge det jag fick i ränta till fuskaveteranerna... ;)
Men nu är insättnings och uttagningsutgiften 0 %, MacarPone. ;)
Jaha okej!
Tack för infon Dolphin, blev lite paff där.
Jag tjänade 2000 per månad på banken innan, men inte längre. :(
0,05 är OTROLIGT lågt. :(
Fast jag andvände aldrig banken o_o.
det är för lågt! om man har 10000fm så känar man 5fm = ingenting! (inte riktig "ingenting" men det är typ värdelöst med 5fm)
Jag har inte ens över 1000 FuskaMynt så jag tog ut det jag hade kvar på banken.
Man borde får ränta oftare, typ en veckas mellanrum :)
jag har minus fuska mynt <_< så mig spelar det ingen roll direkt men ja måste säga att 0,05% är as lite
OffTopic: Uzamaki Naruto, hur kan du ha minus i fuskamynt?
↗ till inläggetDen frågan ställer jag mig än idagOffTopic: Uzamaki Naruto, hur kan du ha minus i fuskamynt?
Snodde du poäng som man kunde förut eller?
Man kan bli av med fm om man bryter mot 1.16..kanske är det?
En del medlemmar har fått sina användare hackade och sedan blivit av med ett antal FuskaMynt. Har sett en del som har över 2000 i minus.
@Uzamaki Naruto: Annars kan du ju kontakta admin och fråga varför du fått minus.
↗ till inläggetJo jag gjorde det typ 2004.. inte fått nått svar änEn del medlemmar har fått sina användare hackade och sedan blivit av med ett antal FuskaMynt. Har sett en del som har över 2000 i minus.
@Uzamaki Naruto: Annars kan du ju kontakta admin och fråga varför du fått minus.
Har man 2000 får man 1 FM per månad.
Men vad är meningen med den här saken?
Man får skitlite.
Man borde höja det till typ 2% och man borde ha kvar kreditkorten soch höj-ränta saken.