jag är lite noob på spel ord så vad är en MMORPG
Personal Sökes....
Kommit på en bra handlig :)
En kille och tjej har just gift sig och har beslutigt sig för att istället för att åka till tex. Texas eller Las Vegas så åker dom ut i skogen, Efter dom har gjort upp en eld så myser dom lite i kvälls skenet och sedan går och lägger sig i ett tält. Tjejen ska sedan gå ut och lässa på trycket när hon plötsligt hör ett brak bakom en buske. Hon blir tillfångatagen och mannen springer desperat efter , fast mannen som har kidnappat henne kan skogen utan till. Det är mörkt ute så mannen tappar snabbt bort sig. Nästa morgon så forsätter han sin jakt , och märker snart att skogen bara forsätter. Efter nån timmes sökning hittar han ett tält , han gömmer sig bakom en buske och väntar, plötsligt kommer en man ut bärande på ett gevär och hans frus schal .
Sen så ska man typ gå ignom allt ta sig förbi han som är som första bossen , ta sig med frun som genast blir bortrövad igen och så är det jätte många tält , som man ska slåss , plocka upp vapen . gå runt , höhö :)
MMORPG betyder Massive Multiplayer Online Role Playing Game.
Tycker vi ska göra ett MMORPG, men vi kan göra det annorlunda än alla andra MMORPG:s på något sätt, t ex det kan vara i framtiden.
Jag kan typ det mesta i GM, även 3D spel osv.
ok :)
Jag har 3 års Game-Maker erfarenhet!
Jag kan bara med jag har reggade GM
OK OK har fattat att det e många som vill vara med men dom som har skrivit inlägg med idéer hittills får vara med vi ska tillsammans skapa ett mmorpg spel eller något så vi kan inte vara fler som joinar detta lilla "företag" (eller vad f*n man nu ska kalla det)
↗ till inläggetJO men det går typ att ha blandat bakåt i tiden och framtiden...MMORPG betyder Massive Multiplayer Online Role Playing Game.
Tycker vi ska göra ett MMORPG, men vi kan göra det annorlunda än alla andra MMORPG:s på något sätt, t ex det kan vara i framtiden.
företags namns förslag: framevision
ska göra ett simpelt sheet som vi kan ha i beta
ok
Jag kan ju säga såhär att man behöver koda lite på bilderna om det ska vara scrollning och så den behöver man en .Dll och man ska kunna GML vilket jag inte har lärt mig än....
↗ till inläggetMMORPG spel.. har addat dej på msn men du är ju aldrig inne
Har inte gjort så mycket en för jag väntar på att du ska vara på msn...
så att de inte bara jag som ska bestämma hur skälva sidan ska de ut..
du får säga vilka färger du vill ha på sidan osv
jag vet att det måste kodas
kan gärna va mede
kan typ göra ett fult intro eller sådant!
altså inte fult då men..
↗ till inläggetföretags namns förslag: framevision
ska göra ett simpelt sheet som vi kan ha i beta
Snyggt namn tycker jag faktist ska deta bli ett litet företag :cool:
Jag kan vara lite allt möjligt föresten! :lol:
Om det är ok?
:meddum:
FrumRats <--- Namn kanske
som sagt: jag kan göra en snygg intro, :D
har en bra låt du kan andvända :)
ok
från och med nu är vi.........
........framevision
Ska jag börja med forumet så alla vi kan snacka där istället?