Hoppa till innehåll

Personal Sökes....


mashemoto
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag kan göra ett forum... asså jag gör ett gratis forum men fixar underforums å desing å knappar å sånt på de..

 

och själva startsidan till spelet..

kanska bra på det här är en av mina sidor så kan du säga ifall jag duger.

www.stream.2u.se

Redigerat av Youx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo men du duger.

 

PS. Tycker ni att vi ska gjöra ett MMORPG eller ett onlinespel över huvud taget????

 

ok jag kan börja skriva lite på storyn så länge.

 

och så får ni se i fall den blir bra (gjör inte hela storyn bara lite i början

Redigerat av Mashemoto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommit på en bra handlig :)

 

En kille och tjej har just gift sig och har beslutigt sig för att istället för att åka till tex. Texas eller Las Vegas så åker dom ut i skogen, Efter dom har gjort upp en eld så myser dom lite i kvälls skenet och sedan går och lägger sig i ett tält. Tjejen ska sedan gå ut och lässa på trycket när hon plötsligt hör ett brak bakom en buske. Hon blir tillfångatagen och mannen springer desperat efter , fast mannen som har kidnappat henne kan skogen utan till. Det är mörkt ute så mannen tappar snabbt bort sig. Nästa morgon så forsätter han sin jakt , och märker snart att skogen bara forsätter. Efter nån timmes sökning hittar han ett tält , han gömmer sig bakom en buske och väntar, plötsligt kommer en man ut bärande på ett gevär och hans frus schal .

 

Sen så ska man typ gå ignom allt ta sig förbi han som är som första bossen , ta sig med frun som genast blir bortrövad igen och så är det jätte många tält , som man ska slåss , plocka upp vapen . gå runt , höhö :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...