Hejsan, tänkte testa och leka runt lite med min Ar på ds. Men när jag gick upp online så funkade inte koderna. Har någon här någon aning varför?
Action Replay Funkar Inte Med Wi-fi?
I vilket spel? Har iaf hört att det går att använda AR i MPH. Men om det är nåt annat spel så har dem kanske gjort så man inte kan använda det.
jag har AR och det funkar till ACww men bara i sin egen stad....
Oj, glömde skriva. Jo det är till MPH. Skulle köra med min brossa.
↗ till inläggetom man har det kan man väl skaffa massa pengar & sedan gå till en annan stad & ha kvar dom?jag har AR och det funkar till ACww men bara i sin egen stad....
ja...man kan max ha med sig 26 pengar säker till en annan stad... (ACww)
(MPH) AR funkar endast i Friends fight och bara för den som har skapat banan kan använda ARn
x) Tack chrille.
↗ till inläggetkan man göra egna banor på MPH? :unsure:ja...man kan max ha med sig 26 pengar säker till en annan stad... (ACww)
(MPH) AR funkar endast i Friends fight och bara för den som har skapat banan kan använda ARn
↗ till inläggetja...man kan max ha med sig 26 pengar säker till en annan stad... (ACww)
Nej, det kan man inte... Han menar hosta....
jag har sett filmer på youtube då dom tar find game och har AR på , fast då måste man typ vara högst upp av alla personerna, ni vet listan t.ex:
Jag
Du
Han
Hon
för när jag var långt ner på listan så vart jag disconnectad en gång så stod det: You have been disconnected from the host
- den högst upp på listan är 'hosten' (tror jag :D)
(MPH)
då blir det väll att man får ha på sin AR och chansa på att bli 1:a <_<
yup, jag får min AR på söndag eller måndag, och jag blir nästan ALLTID först!
ALLTID
nice :cool: hoppas du får kull med din AR:P
ja, och jag har mött nån fem rankad noob som heter Enel -- han var rank 2 när jag var rank 1, jag har mött han på Varje av mina ranker. Han använder AR. egentligen är det SORGLIGT att möta en sån noob. (Ungefär en sån som jag blir när jag får AR, men jag är kanske bara LAM, men iaf ingen NOOB när jag har tjänat mina fyra stjärnor ( 454 ranking points) utan en AR. :D