HotShot Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Hejsan, tänkte testa och leka runt lite med min Ar på ds. Men när jag gick upp online så funkade inte koderna. Har någon här någon aning varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 I vilket spel? Har iaf hört att det går att använda AR i MPH. Men om det är nåt annat spel så har dem kanske gjort så man inte kan använda det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag har AR och det funkar till ACww men bara i sin egen stad.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Oj, glömde skriva. Jo det är till MPH. Skulle köra med min brossa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 jag har AR och det funkar till ACww men bara i sin egen stad.... om man har det kan man väl skaffa massa pengar & sedan gå till en annan stad & ha kvar dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 ja...man kan max ha med sig 26 pengar säker till en annan stad... (ACww) (MPH) AR funkar endast i Friends fight och bara för den som har skapat banan kan använda ARn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 x) Tack chrille. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 ja...man kan max ha med sig 26 pengar säker till en annan stad... (ACww) (MPH) AR funkar endast i Friends fight och bara för den som har skapat banan kan använda ARn kan man göra egna banor på MPH? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 ja...man kan max ha med sig 26 pengar säker till en annan stad... (ACww) (MPH) AR funkar endast i Friends fight och bara för den som har skapat banan kan använda ARn Nej, det kan man inte... Han menar hosta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 (redigerat) jag har sett filmer på youtube då dom tar find game och har AR på , fast då måste man typ vara högst upp av alla personerna, ni vet listan t.ex: Jag Du Han Hon för när jag var långt ner på listan så vart jag disconnectad en gång så stod det: You have been disconnected from the host - den högst upp på listan är 'hosten' (tror jag :D) (MPH) Redigerat 10 November 2006 av Ravenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 då blir det väll att man får ha på sin AR och chansa på att bli 1:a <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 yup, jag får min AR på söndag eller måndag, och jag blir nästan ALLTID först! ALLTID Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg