Fotbollsproffs eller nånting annat.
Vad Vill Ni Göra När Ni Blir Vuxna?
MAn ska sköta skolan även om man vill bli Idrottsproffs. Jag säger inte bara till Siyuro utan till alla er där på andra sidan ;)
snickare/husbyggare ska jag bli enligt min framtidsplan :P
mycket svårt att säga...typ bra i någon sport :D
Mekaniker
Programmerare
Att göra någonting som ingen annan har gjort.
↗ till inläggetFilosofiskt.Att göra någonting som ingen annan har gjort.
Ty Själv vill jag bli en kattburksdesigner, dag ut dag in skall jag i folkets tjänst designs och skapa kattburkar likt gud skapade vår jord.
Sedan ska jag tappa en burk på handen som skur upp min hand, och frånsätter mig från mitt hårda yrke. Nu får jag tid att tänka på en dans karriär, jag solar varje dag för att bli mörkhyad, spelar saxofon och dansar som en kung. :kung:
BURN BABY BURN!
(Observera att detta är min dröm och inga fantasier).
Ja alla har ju sina egna tankar...
Asså, jag har ingen aning om vad jag vill bli. :/
Det finns så mycket jobb i världen som man kan välja senare. just nu orkar jag inte ens tänka på jobb. :)
Det är ju fkaitskt några år kvar tills det är dags för gymnasium. :)
Spelgud (ja, det är min dröm)
Grafisk design inom datorn, tex Webdesign och eventuellt speldesign.
Graiker(något inom grafik etc.)
Sportkrönikör.
Spela innebandy i Schweiz.
Äga ett eget kafé där man känner kunderna och är omtyckt.
Största drömmen är ju att bli filmstjärna eller lyckad inom musiken. Skulle annars vilja jobba med media av något slag eller datorer.
Åklagare
det e många saker jag vill bli :) Insatsstyrkan kanske lr spelutvecklare är 2 av dom
Helst skulle jag vilja bli designer av något slag, kanske journalist, eller åklagare.
Oseriöst 10-årings svar: Jag vill va en krigare och döda folk med kåpist PNAPGNAPNAGNAPNANPGPNAGNPPNGPNG OOMMG
seriöst svar ^^: Veet inte, nåt meningsfullt..
fotograf lätt ! :)
ziemens varför vill du spela innebandy i schweiz ? :o, sveriges elit serie äör bra mycket bättre xD