Hej, jag vill att så många som möjligt ska skriva en kommentar om datorn jag ska köpa.
Jag har tänkt att köpa den på fredag.
// /\/\3| )10|\|
Hej, jag vill att så många som möjligt ska skriva en kommentar om datorn jag ska köpa.
Jag har tänkt att köpa den på fredag.
// /\/\3| )10|\|
Väldigt bra speldator. Men jag skulle tipsa att köpa extra RAM Minne.
väldigt bra till spel men ett nytt graffekort skulle sitta fint typ PCI Express men de funkar ej på de moderkortet så du få köra inte på fulla graffen och som den över sa, mer ram
det där moderkortet stödjer visst pci express kort.
Okej, men jag kommer inte uppgradera den på ett tag ändå.
Duger ju, men spelar du Oblivion typ så skulle ett till minne sitta fint =) 2x1gb =)
Jag har samma grafikkort och det funkar bra till dom flesta spelen :cool:
// Waddis :gitarr:
det funkar bra ja har bara en 1gb minne och jag har inte haft problem med att spela något spel änn!
Men du kanske inte kan köra dom mest avancerade spelen på högsta men det funkar bra!
Ingen mer som har nån kommentar?
köp den :rolleyes:
Jag tycker det ser ut som en bra dator till det priset, eftersom att den är i delar också och ingen märkesdator så är det förmodilgen lätt att uppgradera den om du vill i framtiden
en grej som är bra är ju att den har pci-e som gör att du kan uppgradera datarn till vilket grafikkort som hällst, och 1024 mb ram är tillräkligt
Vad/Vilka spel har du tänkt dig spela ?
Spel som jag tänkt att köpa:
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Battlefield 2142
Black And White 2
joo den datorn pallar de spelen frågan e om de kommer smålagg ibland hmm....
↗ till inläggetKlarar högsta på alla förutom Oblivion. Mellan inställningar för Oblivion tror jag går bra. Men du får testa dig fram till high =)Spel som jag tänkt att köpa:
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Battlefield 2142
Black And White 2
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in