Hoppa till innehåll

Vad Är Det Elakaste Ni Någonsin Gjort


Gäst Totorio

Rekommendera inlägg

Gäst Szellerie

:P Men nu spårar ännu en tråd jag spammar lite i spåra ur.. B) BTW en dum sak jag gjort är att jag skjutit en fotboll rakt i fejset på volley på min moster xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En gång när jag ville att min bästa vän skulle göra slut med en tjej,jag gillade förstås tjejen,men jag kände mig endå hemsk.

 

Var med om nåt liknande igår fast jag hade inte gjort nåt så snäll som jag är :P

Jaja Det var en kille i vår klass som skrev ett brev till ( Som var ihop med annan tjej i vår klass. Och så stog det på lappen: Hej!

Jag gör slut med dig

PS: Ledssen för det.

 

Som ni ser är det ett stavfel på Ledssen men han hade stavat det så.

Men man räddade ju dagen och såg lappen på bänken och läste den och hon som jag då trodde hade skickat det ( Min kompis tjej) Jag hade då läst lappen och mina kompisar fråga vad det stog jag ville inte säga så dom gissade.

Tillsist frågade vi högt vem som hade lagt lappen där ingen svara men vi tittade på hon vi trodde skickat den vilket var min kopmis tjej

Men sen sa vi att är det du som skickat den?

Då sa hon nej men vi trodde fortfarande att hon skickat den.

Men sen gav vi henne lappen och hon läste det och blev ganska sur.

Vi kom fram till att det var en som heter Robin som hade skickat det för han är konsig och det var hans still.

Och det var han och hon var arg på honom hela dan.

Så vi retade han att han var avundsjuk på han och var kär i henne :P

Så j*vla rättvist

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång när jag ville att min bästa vän skulle göra slut med en tjej,jag gillade förstås tjejen,men jag kände mig endå hemsk.

 

Rättvist? Hur tänker du egentligen? Ska ni reta honom bara för att han var kär i en tjej eller? Ok, det var lite dumt av han att skriva den där lappen, men palla mobba han för det.

 

Det elakaste jag har gjort var nog i mina yngre dar. Då föll jag lätt för grupptryck och vågade inte stoppa mobbning och liknande, jag bara följde med strömmen typ.

Känns taskigt nu i efterhand, när man vet att om man gjort nåt så skulle det bli så j*vla stor skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång när jag ville att min bästa vän skulle göra slut med en tjej,jag gillade förstås tjejen,men jag kände mig endå hemsk.

 

Dom fråga ju det elakaste jag hade gjort och det var att jag skrev rättvist

Och jag menna ju inte rättvist för att vara elak sån är inte jag mer för att han

inte lyckades :P

Redigerat av Mini_Sweety
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...