💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Det Elakaste Ni Någonsin Gjort

51 svar · startad

↗ till inlägget

Pissade i någons brevlåda.

bara 1 gång? om det räknas som att vara elak om man gör det så har jag gjort det några gånger och smält lådor med smällare o kört på dom med cykel. Vilken buse jag är :o

har Ûberdissat en tjej hon blev rätt lessen :/

14 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

sagt till tjejen jag gillade att hons kille hade slagit ner hennes brorsa, och sen skickat dumma saker från hans MSN till hon, och sen från hons till hans. dom hatar varandra nu... (jag "råkade" se deras pass på MSN... hehe...)

15 Nov 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

sagt till tjejen jag gillade att hons kille hade slagit ner hennes brorsa, och sen skickat dumma saker från hans MSN till hon, och sen från hons till hans. dom hatar varandra nu... (jag "råkade" se deras pass på MSN... hehe...)

j*vla skithög...

Jak er snel hest =D

Jag kommer ihåg när jag gick i typ 1:an. Så snodde jag en butiks post varje dag. Det va nog det elakaste jag gjort.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ja va typ helt desperat ju....
Nivå 3 · Lärling

jag slog en med en driver i huvet :( jag grät mer än den jag slog för den jag slog swimma.

Nivå 4 · Lärling

Så olagligt att jag inte kan säga det XD

↗ till inlägget

Sär skrivning

Du med!

Hmm, kan inte komma på något... Men det var nog när jag kom på min kompis runescape account pass och snodde precis allt.. Han vet det inte än men jag känner mig så elak!

18 Nov 2006
Nivå 7 · Fuskare

råka bryta min kompis tumme..

Nivå 7 · Fuskare

[EDIT] skit datan lagga..

Senast ändrad:

20 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag "råkade" göra krokben på en av lärarna! :huh:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in