💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Andra Proffesion Ska Jag Välja?

14 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

om man har Mining så ska (borde) man ha Blacksmithing, men om man har Tailoring vilken andra Proffesion borde man ha då?

Nivå 4 · Lärling

Då skulle du kunna ha Skinning eller Enchantment.

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #3

jag är undead mage lvl 10 (snart 11 :P ) så vilken av dom är bäst om jag är mage?

EDIT: kollade lite på skining & det stod att det var bra med Leatherworking så jag ska väl ta Enchanting då?

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

det finns nog inte riktigt nån proffsional som gör det lättare att ha tailor, så ta nån som du kan käna bra pengar på som ex enchanting men du ska inte ha något som blacksmithing

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

jag hade tat mining, herblism eller skinning för att käna pengar

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #6

ja men om man tar mining så måste man nästan ha blacksmithing

ding! är i level 12 nu :)

Ne, enginnering är ett superval om man har mining.

Nivå 3 · Lärling

ta enchanting fast det blir dyrt i början för man kan bara disenchanta gröna vapen och armor

12 Nov 2006
Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #9

jag tog Enchantment men har inte riktigt någon användning för det.

finns det nån annan "ensam profession" som man kan ha för att käna mycket pengar

Nivå 4 · Lärling

eh? "ensamt?" nope, men ta mining,Skinning eller hearbalism för att för mining så måste du inte ha blacksmithing eller erengineering i högre lv så känar man skitmycket på att sälja ores på AH samma sak med leather och flowers

ta herbalism

Nivå 5 · Fuskare

enchanting kan man tjäna mycket pengar på, om du kör instancer och får en del drops som ingen vill ha så är det bara disenchanta dom och sälja på AH.

13 Nov 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

om man har Mining så ska (borde) man ha Blacksmithing, men om man har Tailoring vilken andra Proffesion borde man ha då?

Du ska ha Enchanting. Eller så kan du ta bort Tailoring och Ha Herbalism och Alchemy det är riktigt bra. :)

14 Nov 2006
Nivå 4 · Lärling

alchemy lönar sig ej du ska ha enchanting d e ju rätt dyrt men man tjänar rätt mycket på d me

15 Nov 2006
↗ till inlägget

enchanting är typ orginelt att ha med tailoring.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in