WASD Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 om man har Mining så ska (borde) man ha Blacksmithing, men om man har Tailoring vilken andra Proffesion borde man ha då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Då skulle du kunna ha Skinning eller Enchantment. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) jag är undead mage lvl 10 (snart 11 :P ) så vilken av dom är bäst om jag är mage? EDIT: kollade lite på skining & det stod att det var bra med Leatherworking så jag ska väl ta Enchanting då? Redigerat 11 November 2006 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) det finns nog inte riktigt nån proffsional som gör det lättare att ha tailor, så ta nån som du kan käna bra pengar på som ex enchanting men du ska inte ha något som blacksmithing Redigerat 11 November 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 jag hade tat mining, herblism eller skinning för att käna pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 ja men om man tar mining så måste man nästan ha blacksmithing ding! är i level 12 nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Ne, enginnering är ett superval om man har mining. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 ta enchanting fast det blir dyrt i början för man kan bara disenchanta gröna vapen och armor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 jag tog Enchantment men har inte riktigt någon användning för det. finns det nån annan "ensam profession" som man kan ha för att käna mycket pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 eh? "ensamt?" nope, men ta mining,Skinning eller hearbalism för att för mining så måste du inte ha blacksmithing eller erengineering i högre lv så känar man skitmycket på att sälja ores på AH samma sak med leather och flowers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 ta herbalism Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 enchanting kan man tjäna mycket pengar på, om du kör instancer och får en del drops som ingen vill ha så är det bara disenchanta dom och sälja på AH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg