Raseborg Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Nu är det bekräftat att Wii's webbläsare bara kommer vara gratis i ett halvår från lanseringen! Det är ju skit, alla nintendo fans som tycker nintendo är bäst borde skämmas över nintendo! :angry: Redigerat 17 November 2006 av Raseborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Du har nog missupfattat det lite. Det ska vara gratis att ladda ner i 5 månader, sen kommer dte att kosta. Om man laddar ner det tidigare blir det gratis föralltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 det som Raseborg säger låter mer troligt men jag tror att det kostar max 100kr & då är det inte så farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Kommer inte använda Wii's webbläsare när den börjar kosta, det är ju ingen mening. Föressten jag hittade en bra? sida om Wii www.freewebs.com/swe-wii-info Redigerat 17 November 2006 av Raseborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag har faktiskt läst det där på Nintendo.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Jag har också uppfattat det som Kabby, att det kommer att vara gratid att ladda ner i 6 eller 5 månader, sen kommer det kosta att ladda ner. Laddar med ner det inom 6 eller 5 månader kostar det ingeting. Man kan ju iaf hoppas att det inte kommer kosta per månad eller nåt att ha opera, för annars skulle ju Wii vara mer utsug än ett visst annat spel *host* WoW *host*. Redigerat 18 November 2006 av ouagadougo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 det som Raseborg säger låter mer troligt men jag tror att det kostar max 100kr & då är det inte så farligt Som World of warcraft ungefär ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag föstod det såhär (låter lite konstigt men..): Om du köper din Wii inom ½år efter release får du den gratis & behöver aldrig betala något för den. Men om man köper Wii efter ½år så får man inte med den på köpet utan man måste köpa till den för kanske 100kr. & dom flästa köper nog Wii under första halv-året tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joh_lin Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Nu kan man ladda ner en beta version som är sämre än den versionen som kommer att kosta men den går fortfarande att använda. Jag för min del tänker ladda ner den som kostar eftersom den bara kommer att kosta runt 700 WiiPoints! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Den fulla versionen kommer att kosta från och med Juli, men den kommer i Mars! Källa: www.nintendo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Vem bryr sig egentligen? detta är ju gammalt, versionen som går att ladda ner nu är ju bara en Beta och de har sagt att den fulla kommer att kosta när man laddar ner den... vad har ni datorn till egentligen?... Jag använder aldrig Wii webläsaren för det är ju helt meningslöst. Men om den kostar 100kr att ladda ner sen så är det ju inte så farligt... varför klaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 100kr är inte så mkt pengar om man tänker efter.. all service du får :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.