💬
Logga in
Fuska.se

-=boom=- Söker Sponsor

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Source klanen -=BooM=- söker en sponsor som kan fixa vent server o helst en rpg lr wc3 server.

Har snart clan page uppe.

-=BooM=- är en svensk clan som e rätt bra.

Har två "sprays" men vet ej vilken vi ska ta :P

__BooM___spray_stilla1.bmp

post-55248-1164181730_thumb.jpg

Nivå 11 · Veteranfuskare

Enligt mej ser graffiti sprayen mycket bättre ut..

Håller med Sakru.

Nivå 0 · Nykomling

Det är många som vill ha sponsorer, om man ska ha sponsorer ska dom som är med i klanen satsa på CS.

Föresten så är det många sponsorer som ska ha BNC idlare, på www.surban.se kostar det 5kr per månad.

aja GL HF

Nivå 10 · Veteranfuskare

Du kommer aldrig att få en sponsor. Tro mig.

23 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

tack för att ni tyckte till om sprayen.

Vi kommer aldrig ge upp om att få en sponsor, min farsa har eget företag kanske han :P

25 Nov 2006

så hans företag ska ge er pengar för att ni ska... vad? -_-

spela och vara "bra"?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vi kommer aldrig ge upp om att få en sponsor, min farsa har eget företag kanske han :P

Ta inte illa upp, ni är ju trots allt ett par 12 åringar som vill ge er ut i den stora världen.

Men det finns spelare som håller nästan lika hög klass som HeatoN, men ändå inte har någon sponsor till deras clan.

Det finns killar i 17 års åldern som spelat CS i 5-6 år, och verkligen är bra på det.

Det räcker inte med ett gäng 12 åringar som kan hantera rekylen på Mp5:an nätt och jämnt, eller kan kasta en Flash utan att flasha halva laget.

Det krävs erfarenhet och Skillz.

Ni som är 12 har väl spelat CS i max 2 år, och vet hur Dust ser ut, och kan till 60% urskilja en CT och en T, och vet hur man sätter på gravity i consolen.

Någon sponsor får ni inte på minst 4 år, om ni ens får det.

26 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Vi äger HeatoN baklänges vill du se oss spela lr!?

Min kusins kompis pappa känner HeatoN har kört mot han, han e inte så bra Spawnkiller^ tar honom.

slår vad om att vi e me i WCG om 3 år då ska jag säja "DU HADE FEL!"

btw jag kan fixa en server med mani-admin-plugin.

jag började me CS när jag var 8 bast så stfu!

vi har ZKILLZ SÅ DET RÄCKER, e du me in nån bra klan lr! nä juste.

Ifall du har CS:S så gå in på 75.126.26.239:27015 å bli ägd vassego!!!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Skryta går ju, men hur mycket till liv har man om man spelar CS hela dagarna?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Håller med allas zanteras inlägg :rolleyes:

28 Nov 2006
↗ till inlägget

fjant.. -_-

29 Nov 2006
Nivå 3 · Lärling

Det är inte ofta företag som Qpad, steelseries eller nåt annat känt företag vill sponsra en css klan. Om ni nu vill bli sponsrade av "privat personer" som ger ut en vts, ws eller vad som helst. Så kan du gå in på #pcw eller #try och fråga om det är någon som sponsrar ut vts/ws. De ställer ofta krav som BNC idlar åt deras kanaler. Om du inte har så kan du ju erbjuda att hela din "klan" idlar i kanalen, så kanske de/han går med på det.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Troligt, vem tror på en 12åring?! och att han spelat sen han var 8..jo tjena.

Och ofta vill gärna se att du äger Heaton..föresten när körde du med heaton föresten ett tips, heaton har slutat spela cs.

Senast ändrad:

3 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Troligt, vem tror på en 12åring?! och att han spelat sen han var 8..jo tjena.

Och ofta vill gärna se att du äger Heaton..föresten när körde du med heaton föresten ett tips, heaton har slutat spela cs.

D e klart han inte har sluta helt, han spelar på fritiden

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in