💬
Logga in
Fuska.se

Windows Xp På Psp

52 svar · startad

Tar bort wxpsp mappen eller vad den nu heter.

7 Jan 2007

BF2NN För den här bra guiden hoppas en moderator rensar lite här och klistrar :)

8 Jan 2007

Det funkar! För mig iaf

Det är klart, det ska ju funka :)

9 Jan 2007

funkar inte på min det står så här när jag trycker enter när jag skirvit dit texten.."The content cannnot be displayed!

vad e felet?

11 Jan 2007

hej

jag undrar om det går att ta väck det igen???

kan inte så mkt, :huh:

Vad menar du :meddum: ?

↗ till inlägget

Vad menar du :meddum: ?

det där såkallade "xp temat"

asså går windows xp att ta väck igen???

kan nån svara på min fråga?

12 Jan 2007

Har du valt "Do not use" på cach-settings??

↗ till inlägget

Har du valt "Do not use" på cach-settings??

Det är inte det.Det är att du måste sätta på flash.

Så hör gör du.

1.Gå in på settings.

2.Vällj "system settings"

3Sen "Flash"

Ha det kul!!

jag kan ej har flash eftersom man måste ha en lecens avtal som funkar genom intenet och jag kan ej komma in på intenet eftersom jag fick ett fel (kolla på min tråd)så........KAN NÅN SÄGA HUR MAN KAN FÅR IGÅNG DEN F****** INTENET?

srry men jag bli så aggresiv!

Den som hjälper mig få 100fm!

13 Jan 2007

jo du kan kolla om ditt bredband är blockerat och om det är det då ska du skriva in en kod som du har valt när du skulle installera bredbandet, tror det står none och då ska du ändra till wep

↗ till inlägget

jo du kan kolla om ditt bredband är blockerat och om det är det då ska du skriva in en kod som du har valt när du skulle installera bredbandet, tror det står none och då ska du ändra till wep

alltså det här är nån annans tråd så bäst att inte gå off topics!

om ni villl hjälpa mig skirv istället på min i psp forumet

jag har FW 3.00 och har satt på flash och allt som ni har skrivit men när jag startar det så står det: "the content cannot be displayed"

VARFÖR ?

Nu har jag fixat till nerladdningen av Vista(xp) för psp. Har ändrat länken och testat den. Ingen torrent är med i leken längre. Hoppas ni har winrar för att kunna packa upp mappen.

Ha en trevlig dag!

Senast ändrad:

14 Jan 2007
↗ till inlägget

jag har FW 3.00 och har satt på flash och allt som ni har skrivit men när jag startar det så står det: "the content cannot be displayed"

VARFÖR ?

fry ser ut som om vi har samma problem och att ingen är istans att hjälpa oss :(

15 Jan 2007
↗ till inlägget

VARFÖR ?

puhh, då är jag inte ensam...
16 Jan 2007

ok det som kan fixa mitt problem och blade får 200fm

Du har antagligen skrivit i fel adress. Kontrollera att du har skrivit "file:/pspwxp/index.htm". Annars kan du ha lagt mappen fel på psp:n.

Om det inte är adressen så kan du berätta för mig vart du lägger mappen "pspwxp"! :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in