Kuzune Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 nu funkar nintendo.se igen! länk till min artikel Och sluta med att skriva att du bor långt bort nu, ställ gärna frågor :) Ja, om du är Kim Weinefelt så är det din artikel, men det är du ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Wiinefelt,det passar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Kontrollen vart tyngre än jag trott. Man måste öva en stund innan man får in känslan av att vifta med kontrollerna, spelade Zelda och boxning. Det är svårt att skjuta pilar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Din artikel?! det var den jag syftade på, skrev kanske inte så tydligt :( jag ska på kalas imonn så därför kan jag inte gå & spela Wii imonn :cry: fick en Toys r' us tidning där det stod att man skulle kunna provspela Wii under helgen vecka 48 (Wii släpps 49), så jag får nog spela lite mer Wii nästa helg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Har de tatt bort Wii därifrån nu eller, eller står de kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Antagligen eftersom det bara var till 26 November, igår alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Nu har jag varit & provspelat Wii igen :D på Toys R us. länk, gå till sida 6 & zomma in på en röd ruta längs ner. Jag provade alla Wii sport spel, Bowling & Golf var väldigt kul :) Sedan var jag också inne & bläddrade lite i Wii menyn & testade hur man gör en Mii & så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Jag har testat Wii i Danmark för 2 veckor sen, jag hann bara testa Wii play. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) Jag var också där och testade! Skitgrymt, är all jag säger. All your base are belong to Wii. Kontrollen vart tyngre än jag trott. Men lite tung ska den vara, annars slinker den kanske ur din hand och så PANG så åker den i huvudet på någon. Redigerat 5 December 2006 av Anorectic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Asså typ när man skjuter i nåt spel. Siktar man på skärmen då eller? Asså avgör typ wii*n hur stor skärm man har eller jag fattar inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Asså typ när man skjuter i nåt spel. Siktar man på skärmen då eller? Asså avgör typ wii*n hur stor skärm man har eller jag fattar inte :P Du sätter en liten mottagare på skärmen, på så sätt vet den hur stor/liten tv du har osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 så det är lättare att skita på stor bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.