Gäst Moberg Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Virtuell konsol tycker jag är en härlig grej som wii kommer ha. Gillar ju SNES så förhoppningsvis släpper de något roligt som man kanske känner för att lägga pengarna på. Tyvärr så blir det ju troligtvis för dyrt för att handla många spel... Men denna tråd tänkte jag ägna åt att prata om de spelen som släpps från Sega Mega Drive. De som verkar vara kända att släppas i Europa är: * Altered Beast * Columns * Dr. Robotnik’s Mean Bean Machine * Ecco the Dolphin * Golden Axe * Gunstar Heroes * Ristar * Sonic the Hedgehog * Space Harrier II * Toe Jam & Earl Jag ska vara ärlig och säga att jag inte känner till något av dessa spel förutom Sonic, förutom att jag kanske hört ett par namn. Det jag undrar är om dessa spel är roliga, något att ha helt enkelt? Sonic kan jag nog tänka mig att köpa faktiskt för det har jag bara spelat någon gång för länge sen, och då tyckte jag det var kul iaf. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Ecco the Dolphin måste du osså köpa! Ett mästerverk! Men förutom det är det väl Golden Axe, Altered Beast och Sonic som gäller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Okej okej, Ecco the dolphin, hehe har hört namnet, vad är det för sorts spel? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Golden Axe :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) Är något av de där spelen, förutom Sonic, ett plattformsspel? Redigerat 13 December 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 jag vill gärna ha Kirbys adventure till NES på min Wii :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Ecco the dolphins har jag till min Mega Drive, Man är typ en delfin och ska simma igenom ringar och akta sig för hajar (det är rätt verklighets troligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.