💬
Logga in
Fuska.se

Innebandy

39 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad är det snyggaste ni gjort inom Innebandy?

Det kan vara mål, passning eller räddningar.

Det snyggaste jag gjort är iallafall när jag ligger ned och så skjuter dom högt och jag tar upp ena benet och Där>>>räddar<<<Där

Det var tur men ganska snyggt

Där står det RÄDDAR på ett ställe

jag har räddat en boll från att gå i mål med min klubba <_<
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Spelar några av er utan regler? <_<

@Mini_Sweety, liggande spel= 2 minuter utvsning

@reXXirT, fotpass= frislag för motsåndar laget

@Leekspin, lite ego? 3 min= ca 2 byten

Själv så har man inte gjort något speciellt snyggt i innebandyn, ett mål är ett mål

Du kan tänka lite. -.-

Idag zorrade jag till en kompis som slog in den på volley. Det var rätt snyggt. ;D

Nivå 4 · Lärling

jag sköt i krysset, fast det är inte ovanligt.... :P

4 Dec 2006
Nivå 7 · Fuskare

Härligt, ett skott i krysset skadar aldrig

5 Dec 2006

Kletigburk:Domaren trodde det var ofrivilligt antar jag ;)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Kletigburk:Domaren trodde det var ofrivilligt antar jag ;)

Troligtvis ja, dålig domare isf :lol:

Ja :) annars måste det bästa varit då jag motade skott efter skott då motståndarlaget var kring mitt mål 5 minuter.... Fick skott på mej hela tiden... det var stressigt kan jag säga..

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Vi gjorde en snygg kontring idag på matchen, jag tog bollen nere i egna hörnet så sprang längs med sargen sen vek jag in. Sen kommer en med spelare och så gör vi ca 3 överlapp sen passar han mig och jag skjuter i krysset.

11 Dec 2006
Nivå 5 · Fuskare

Snyggaste jag gjort var nog när jag kom fri på en kontring och lyckades med snyggaste foppa-finten :P vet inte hur jag kom på tanken att ens försöka men det gjorde jag i alla fall och det gick ju bra :P jag spelar oftast center men jag spela back en match och då fick jag perfekt passning från andra backen direktskott upp i krysset stenhårt det var ganska snyggt också :) det var ett PP förresten ^^

14 Dec 2006

Foppafinten är lätt o__O

Nivå 1 · Novis

Jag och mitt lag gjorde ett ganska roligt mål i Storvreta-cupen mot finnarna förra året :D

Vi började direkt med att vinna tekningen till backen, han lägger ut den till mej på vänstern, jag passar in till centern som passar vidare till högeryttern. han går på skott och den när vänstra krysset. det tog 7 sekunder!! :lol:

17 Dec 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Foppafinten är lätt o__O

glömde skriva men det var 2 matchen jag spela och jag hade inte tränat särskilt länge då hlr... :)
18 Dec 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #33

I förgår gjorde jag kanske inte min snyggaste räddning men bra gjort ändå

Först skjöt en på min högra sida.

Den gjorde jag en fotparad på och dom fick retur.

Sen passa han som hade skjutit snett framåt till en som hade helt öppet på min vänstra sida.

Då slida jag åt vänster och han skjöt mig på mitt vänstra lår.

Dock gjorde dom mål efteråt eftersom jag var i ligande ställning och det var bara låbba över handen och en av mina backar stog framför målområdet och tittade på ( Jag var inte för att skryta en av dom bästa den matchen och gjorde mer en en snygg räddning)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det snyggaste jag gjorde var för ett tag sedan... var dock på idrotten vi hade innebandy.... Höjdpunkten var väl den att vi skulle gå till anfall, då de andra i mitt lag körde så himla pissigt vände jag om och sköt på eget mål... Fick även in några läckra armbågstacklingar :) (Läraren var upptagen med annat...)

Nivå 6 · Fuskare

Sköt du mot eget mål? :meddum:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Sköt du mot eget mål?  :meddum:

Jo f*n, så blir det när alla andra står stilla och skriker "pass". ;)
19 Dec 2006
Nivå 5 · Fuskare

haha XD där lärde dom sig en riktigt läxa :D :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

haha XD där lärde dom sig en riktigt läxa :D :P

Jag är väldigt känd för att spela fult inom min klass.... fast självmål brukar jag inte göra så ofta... Det är motståndarlaget som åker ut för det hela... Det är dock enklare att göra ett snyggt solo-mål än att passa runt...
20 Dec 2006
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Sköt du mot eget mål?  :meddum:

Okej :P
1 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

oj det va ett tag sen jag spelade innebandy och spelade back gör inte allt för mycket utan att vara minst på plan och stoppa mest bollar så de andra laget blir... lite sura :) men men det snyggaste som vi har gjort som hela laget va när vi gjorde 3 mål inom 20 sec

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in