hej, jag har tagit ner ett gratis java spel till min samsung sgh-x680.
det blev j*vla massa filer men när jag har laggt över allt så vill det inte funka :S lägger sig bara i olika mappar, det ska funka.
hej, jag har tagit ner ett gratis java spel till min samsung sgh-x680.
det blev j*vla massa filer men när jag har laggt över allt så vill det inte funka :S lägger sig bara i olika mappar, det ska funka.
det var från datorn till mobilen? isåfall kan du testa att extrahera (heter det så?) filerna i datorn i win zip. sen ner på mobben.
det funkade inte MW :(
synd, testa köra ihop alltihopa till en mapp?
kan inte skicka hela mappar via blåtand, men tror inte man ska det :( fattar naada
Mobiler brukar kräva att javaspel/program hämtas via SMS/WAP och inte med kabel eller blåtand. Så testa och använd http://www.fuska.se/mobiltjanster/dinfil.php
tack som f*n! ska kolla nu :)
WTF!!! funka inte blev bara av med mina pengar!
du måste ha wap?mms?
edit: nice funktion admin
vilket filformat är det? det vanligaste är .jar
och har du kollat att du har lagt det i rätt mapp och så...
PS.nice SMS/WAP sak ,försvinner filen efter ett tag eller e den kvar...?
↗ till inläggetallt e rätt, gjorde tillåmed som det stod där jag todner den +fuskas instruktion. .jar varevilket filformat är det? det vanligaste är .jar
↗ till inläggetProva blåtand...och skicka...alla filer...(1å1) om du ber en kompis tanka över det till sin mobilvilket filformat är det? det vanligaste är .jar
↗ till inläggetde vare första jag gjorde. funka intevilket filformat är det? det vanligaste är .jar
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in