rikke Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 hej, jag har tagit ner ett gratis java spel till min samsung sgh-x680. det blev j*vla massa filer men när jag har laggt över allt så vill det inte funka :S lägger sig bara i olika mappar, det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 det var från datorn till mobilen? isåfall kan du testa att extrahera (heter det så?) filerna i datorn i win zip. sen ner på mobben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 det funkade inte MW :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 synd, testa köra ihop alltihopa till en mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 kan inte skicka hela mappar via blåtand, men tror inte man ska det :( fattar naada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Mobiler brukar kräva att javaspel/program hämtas via SMS/WAP och inte med kabel eller blåtand. Så testa och använd http://www.fuska.se/mobiltjanster/dinfil.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 29 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 tack som f*n! ska kolla nu :) WTF!!! funka inte blev bara av med mina pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 (redigerat) du måste ha wap?mms? edit: nice funktion admin Redigerat 29 November 2006 av BloodRogue Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 vilket filformat är det? det vanligaste är .jar och har du kollat att du har lagt det i rätt mapp och så... PS.nice SMS/WAP sak ,försvinner filen efter ett tag eller e den kvar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 vilket filformat är det? det vanligaste är .jar och har du kollat att du har lagt det i rätt mapp och så... PS.nice SMS/WAP sak ,försvinner filen efter ett tag eller e den kvar...? allt e rätt, gjorde tillåmed som det stod där jag todner den +fuskas instruktion. .jar vare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 vilket filformat är det? det vanligaste är .jar och har du kollat att du har lagt det i rätt mapp och så... PS.nice SMS/WAP sak ,försvinner filen efter ett tag eller e den kvar...? Prova blåtand...och skicka...alla filer...(1å1) om du ber en kompis tanka över det till sin mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) vilket filformat är det? det vanligaste är .jar och har du kollat att du har lagt det i rätt mapp och så... PS.nice SMS/WAP sak ,försvinner filen efter ett tag eller e den kvar...? de vare första jag gjorde. funka inte Redigerat 1 December 2006 av rikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.