Sony kan ju lika gärna låta bli att ge ut PS3. Xbox 360 har mkt bättre online-läge, ungefär lika bra grafik mm. PS3 har inte ens några spel för sej själva, nu när Assasins Creed kommer till Xbox 360 och GTA IV också kommer med exklusiva "saker" som man kommer kunna ladda ner som inte kommer finnas på PS3 tror jag att dom kommaer sälja betydligt färre Playstation. Liksom, vem köper en konsoll för 5,5 tusen när man kan köpa en lika bra för 4? nån somm håller med?
Ps3?
den e väl dyrare än 5,5 har jag för mig och ja jag håller me.
Håller med, men ps3 är jätte mycket smidigare.
ojojoj jag väntade bara på en sån här tråd
hur är ps3 jättemycket smidigare?!?bara undrar.
han kanske menar handkontrolen
hur är handkontrollen mer smidigare?, iallafall så tycker jag att dom ändå borde betalat för vibrationsmotor, mycket bättre inlevelse, och ja det är inte så himla stor skillnad på Xbox 360s och PS3ans grafik faktist.
visar ju hur bra du är på att jämföra.
Kan hålla med till viss del men vi får inte glömma MGS 4 till PS3.
Kontrollen ser ut som Ps2.s kontroll och 360 är mindre än ps3.... Dosan till Ps3 har dock en "rörelsesensor", eller vad man ska säga, som du kan svänga med genom att luta kontrollen åt höger respektive vänster.
PS3 väger ca 5 kilo,dom har stulit 360s Guide
Button rakt av,handkontrollen har ingen vibration,
den kommer kosta omkring 5000-7000 kr och...
nej,nu orkar jag inget mer.
Jag håller fullt med dig, xbox 360 är mycket bättre än att betala 5,5.
förutom priset så klår ps3 xbox 360 helt klart
nej 360 äger lätt ut ps3!
f*n ps3 liknar ett kylskåp..och har inga roliga spel..samma kontroller...kontrollen e ju inte ens gjord för att hålla!
bra att det fanns andra som tyckte som jag :) det där med "rörelsesensorn" tycker jag inte spelar så stor roll, jag har nog nästan hellre kvar vibrationen.
gillar playstaton mer men xbox har bättre spel så jag skulle nog tagit xbox 360 men nintendo wii tar ju båda med sina kul spel
PS3 maskinen klår yu sönder xbox 360. Fast kontrollen på ps3 är lika användbar som en flytväst inbandad i gummiband och priset på ps3 är allt för mycket. Så xbox 360 är mer värt priset även fast ps3 kan läsa blueRay och grafiken är bättre.
hur f*n vet ni att ps3 klår 360?!? bara undrar.och vem f*n bryr sig bara,man gillar sk!ten...........
Ja, har någon här testat PS3?
ja aftonbladet ;D