hej hej som rubriken säger är det de?
jag har hockeyfrilla FAST jag har långt hår överallt nacken (som de ska va) luggen sidan .. med vidare men vad tycker ni om hockeyfrilla :) ?
hej hej som rubriken säger är det de?
jag har hockeyfrilla FAST jag har långt hår överallt nacken (som de ska va) luggen sidan .. med vidare men vad tycker ni om hockeyfrilla :) ?
Det är fruktansvärt fult. Verkligen den frisyr jag tycker sämst om, efter hästsvans förstås. Blir ju sönderägt av pottfrilla, t om... ;P
haha slask säkert bara för att du har en sj ;D
Det bros på , man kan ju ha MYCKET hockeyfrilla, och så kan man ha lite..
Lite kan vara snyggt, asså när man har lite längre i nacken, men itne så mycket.
Jag tycker att det ser fult ut, jag gillar inte den frisyren. att ha så långt hår, det är inte snyggt rättare sagt fult. Dessutom tar det längre tid och tvätta håret, i fall om man orkar. :<o
Det beror på vilket huvud hockeyfrillan har fastnat på ;)
↗ till inläggetDet bros på , man kan ju ha MYCKET hockeyfrilla, och så kan man ha lite..
Lite kan vara snyggt, asså när man har lite längre i nacken, men itne så mycket.
Som jag har haft då B)
Ska nog köra med de igen!
hockeyfrill FTW!
Äckligt fult.. Sen är ju hockey en riktig piss-sport också vilket inte gör saken bättre.
hockeyfrilla är skitfult
Jagr style är ju sköönt B) Har inte det själv men jag tycker inte det är fult :)
nej det är inte snyggt
Svinfult.
↗ till inläggetBusiness in front, Party in the back ^^hej hej som rubriken säger är det de?
Hade hockeyfrilla förr 2 år sen det rakades bort efter 1 vecka ..
jag har hockeyfrilla mellan benen... :rolleyes: :unsure:
ok...
knäpp :s
Fult! Det är för 70-tals look...!
Hockeyfrilla är fult. Antingen ska man ha långt blont knullruffshår, som jag eller lugg framför ögonen med svartfärgat hår.
Fast ska man ha hockeyfrilla så ska man ju ha lockigt som Jagr hade :P Då är det snyggast :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in