Backstab Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Hej! Jag är en human rogue i lvl 29 Och när jag gick till southshore gick jag igenom arathi highlands.Så jag gick upp till deras "huvudstad" hammerfall.Där var det massa horde guards så jag kunde i gå in.Men finns det några quest jag kan göra där?,Och finns det grypthon(stava) master jag kan använda? :unsure: :unsure: :unsure:
Link the legend Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 om du e ally hur f*n tog du in dig dit utan att vakterna aggrade?
Backstab Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Skrivet 2 December 2006 om du e ally hur f*n tog du in dig dit utan att vakterna aggrade? Men asså jag gick aldrig in. Man såg ju att det var det på en bit ifrån
Garone Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 Ehm.. Gå till Arathi outpost eller nåt.
Darkdevil Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Hej! Jag är en human rogue i lvl 29 Och när jag gick till southshore gick jag igenom arathi highlands.Så jag gick upp till deras "huvudstad" hammerfall.Där var det massa horde guards så jag kunde i gå in.Men finns det några quest jag kan göra där?,Och finns det grypthon(stava) master jag kan använda? :unsure: :unsure: :unsure: tror du värkligen själv på att det finns quests för allys på ett horde ställe?
Backstab Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Skrivet 3 December 2006 Hej! Jag är en human rogue i lvl 29 Och när jag gick till southshore gick jag igenom arathi highlands.Så jag gick upp till deras "huvudstad" hammerfall.Där var det massa horde guards så jag kunde i gå in.Men finns det några quest jag kan göra där?,Och finns det grypthon(stava) master jag kan använda? :unsure: :unsure: :unsure: kanske inte :unsure: Men om jag hade vetat hade jag ju inte frågat :angry:
Darkdevil Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 men herregud om det ät ett horde ställe så finns det inga ally quests där!
Backstab Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Skrivet 4 December 2006 men herregud om det ät ett horde ställe så finns det inga ally quests där! du spelar ju inte änns wow.
Gäst DonKeN Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Alltså herregud det finns vakter som är ''Neutrala''.
Backstab Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Skrivet 5 December 2006 ska vi slå vad? Hoss din kusin ja!!!! och några andra har sagt att de finns ja bara undra ta det lungt
Rekommendera inlägg