tjena vad tycker ni att jag ska köpa wii eller xbox 360?? och är wii röst styrt ?
Xbox360 Eller Wii?
Wii.
men om jag är trött på alla mario spel och barn spel då? så verkar 360 bättre eftersom ps3 blir så jäkla dyrt <_< det hörs som jag redan har bestämt mig :visslar: :D
360...
bara en fråga: är wii typ röst styrt och kan man bara köra spel med camera och den där dosan??
Wii är inte röststyrd och man använder inte en kamera som i EyeToy till Ps2.
Man har istället nån slags Sensor sak, som en antenn som kan läsa av ens rörelser med kontrollen.
Jag tycker du ska köpa Wii.
Köp Wii.
Köp inte 360 innan du har testat Wii :)
jag tycker du ska skaffa wii :cool:
Wii om du vill ha kul.
360 om du vill ha grafik.
↗ till inläggetok men måste man andvända dosan på alla spel?Wii är inte röststyrd och man använder inte en kamera som i EyeToy till Ps2.
Man har istället nån slags Sensor sak, som en antenn som kan läsa av ens rörelser med kontrollen.
↗ till inläggetmenar du nunchuken? nej, inte i alla spel, i tennis använder man bara wiimoteWii är inte röststyrd och man använder inte en kamera som i EyeToy till Ps2.
Jag har förhandsbokat Nintendo Wii Och ligger 1st i kön!!D:D::D:D :medieval: :cool: :D Dessutom tycker jag att du skall köpa wii det verkar vara så ....GRYMT!!!
Jag tycker att du ska köpa Wii :)
Wii får man mycket för pengarna. liksom Wii, Gamecube, N64 o dem gamla andra. Men 360 är kraftfull, usb utag som man kan lägga in lite kul o annat ^^
klart man köper Wii, om man är fattig.
Om du har en duglig dator så har du ett Wii, fast bättre..
kanske inte spelen dock.
XB360 har mer vuxna spel än Wii, men går man efter medelåldern här på forumen så vinner väl Wii självklart.
↗ till inläggetjag tror samma här med ålder och sådär men jag kommer nog ändå köpa xbox 360 eftersom jag vill ha lite mer "vuxna" spelklart man köper Wii, om man är fattig.
Om du har en duglig dator så har du ett Wii, fast bättre..
kanske inte spelen dock.
XB360 har mer vuxna spel än Wii, men går man efter medelåldern här på forumen så vinner väl Wii självklart.
menar du nunchuken? nej, inte i alla spel, i tennis använder man bara wiimote
översättning tack (nunchuken och wiimote)
Helt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam
↗ till inläggetnää wii är säkert kul, men jag vill kunna köra loite mer "vuxna" spel om man säger såHelt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam
XBOX 360
↗ till inläggetSant, Halo 3 och Gears of war är spel som nästan är ett måsteHelt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam