💬
Logga in
Fuska.se

Xbox360 Eller Wii?

32 svar · startad

Trådstartare #21

är battlefield 2 :modern combat till xbox 360 bra?

↗ till inlägget

Wii om du vill ha kul.

360 om du vill ha grafik.

Kan man inte ha kul med bra grafik???

Karamellkungen

Jag tycker att du ska köpa Wii, för att kontrollen och spelkänslan kommer att bli übergrym, i alla fall om man ska tolka det man har läst.

Har inte läst så mycket om Xbox 360, men det verkar nice. Dock så har jag redan spelat dem sorters spelen som kommer eller redan har kommit, på min Xbox. Men provspelade Xbox 360 en gång och det är grym grafik, men jag tycker ändå att du ska köpa Wii.

↗ till inlägget

Helt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam

har du äns provat Wii?
↗ till inlägget

Helt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam

Förlåt att jag glömde "och". Nej jag har inte provat Wii men jag kommer få mitt Wii den 8:e
9 Dec 2006

Wii för ett revolutionerade sätt att spela. Wii är t ex perfekt till fpsspel.

Xbox360 om du vill ha grafik .

Egentligen tycker jag att konsollerna är lika bra. Min brorsa kommer köpa 360 och jag Wii så jag antar att jag kommer spela båda ganska mycket, men eftersom jag själv köper Wii röstar jag också därför på Wii.

Lottounge :b . Detta med vilket som är bäst mellan 360 o Wii osv. är väldigt svårt att svara på för det beror på vad en individ gillar.

10 Dec 2006
Trådstartare #29
↗ till inlägget

Lottounge :b . Detta med vilket som är bäst mellan 360 o Wii osv. är väldigt svårt att svara på för det beror på vad en individ gillar.

sant

Xbox 360

Klart Wii!

lol 360 är mycket bättre en Wii jag tror inte man orkar hålla på o vifta med armarna så länge.. ;)

Trådstartare #33
↗ till inlägget

lol 360 är mycket bättre en Wii jag tror inte man orkar hålla på o vifta med armarna så länge.. ;)

ja, och det borde bli lite drygt att vifta och hålla på och om man har ett litet rum (om man har tv-spelet på rummet) så kan det bli lite svårt att spela med andra

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in