som rubriken säger 50-100 fm tycker jag :) som en julgåva :)
50 Fm :) Man Borde Få 50 Fm På Julafton
lite anorlunda idé, inte för att 50fm är så mycket men det skulle vara kul ändå
enligt mig kvittar det, eftersom 50 FM är en struntsumma (enligt mig)
Bort med en varning hade vart bra :cry:
man kan köpa bort varningen
inte med 50fm...
men bort med varning var också en bra idé men en lite dyr hjulklapp
& dom som har 0 varningar får kanske ett varnings kort för att dom har sköt sig bra & kan sälja det
↗ till inlägget3000fm räcker inte till att få bort en varning :oman kan köpa bort varningen
↗ till inlägget10000 FM.man kan köpa bort varningen
Vill du ha bort varningen så får du göra det den svåra vägen, som jag gjorde.
↗ till inläggetGjorde också samma sakman kan köpa bort varningen
↗ till inläggetMan behöver skriva varje 45sek i hela veckan...för att få råd :(man kan köpa bort varningen
Annars hade en adventskalender varit bra, asså att varje dag lottas typ 100 fm ut till en medlem som varit aktiv den senaste veckan(så att inte dom som bara gjort en medlem och sen skitit i att skriva nåt är med).
aja, BTT
↗ till inläggetAnnars hade en adventskalender varit bra, asså att varje dag lottas typ 100 fm ut till en medlem som varit aktiv den senaste veckan(så att inte dom som bara gjort en medlem och sen skitit i att skriva nåt är med).
aja, BTT
Ja, en adventskalender det är ju en bra ide! Det kunde väl de skaffa här! :cool:
alltså, det har vart en precis likadan tråd varje jul sen jag reggade mig, ca 2½ år sen, ingen har påverkat någonting, 50fm är en struntsumma och jag tycker att man lika gärna kan skriva lite fina inlägg och få lite fm, eller kanske göra reklam för fuska.se på något sätt. Ge en julklapp till fuska.se, admin, moderatorerna och medlemmarna genom att inte skriva spamm. Så enkelt e de.
Admin gör en tråd och de 100 första som läser den får 100 FM var?
50 fm? är det inget å hurra över? jo det du.. det är faktiskt 5 hjul!
En idé, man kan ju på lika många FM som man har Fuskarank.... Vad sägs??
↗ till inlägget1. Alla bryr sig inte om hjul.50 fm? är det inget å hurra över? jo det du.. det är faktiskt 5 hjul!
2. 5 hjul är värt MYCKET mer än 50 fjuttiga FM..
↗ till inläggetÅhh, det är precis det jag önskat mig i julklapp! :PGe en julklapp till fuska.se, admin, moderatorerna och medlemmarna genom att inte skriva spamm. Så enkelt e de.
Nej men, ärligt talat, det vore schysst om ni skötte er och var snälla små barn nu när jultomten ska komma och inte spammade under julhelgen så att vi moderatorer också kan få lite välförtjänt jullov från fuska.
Varför är ni så dj*vla beroende av fuskamynt?!
Skriv på forumet så får nu ju det i alla fall!
En gratis lott i lotteriet på julafton, det skulle vara en rätt bra present. :)