💬
Logga in
Fuska.se

Fuska

20 svar · startad

Trådstartare #1

Jag vet inte om jag är den enda här som gillar att skriva. Hursomhelst så skulle det vara kul med ett gemensamt ställe på sidan för artiklar, nyheter och krönikor typ.

Senast ändrad:

Jo det är nog ingen dum idé. Jag gillar förslaget :) Men är menar du så det är alla typer av artiklar om sport,geografi,resor elller ja vad det nu är. Vad hade du tänkt? :)

Karamellkungen

Jag tycker att idén är god :)

Vore bra med ett ett sådant här forum där man kunde diskutera om sina noveller, recensioner och andra texter. Kanske även om böcker & design.

Senast ändrad:

jag med :) bra ide!!

Håller med. Nice :)

Passar inte det in i "Intressen" ?

Karamellkungen

Medion: Jo men det är ju en stor kategori, som skulle passa bättre som ett eget underforum.

bra idé

5 Dec 2006

Dålig idé.

Trådstartare #10
↗ till inlägget

Jo det är nog ingen dum idé. Jag gillar förslaget :) Men är menar du så det är alla typer av artiklar om sport,geografi,resor elller ja vad det nu är. Vad hade du tänkt? :)

Jag vet inte. Jag hade inte tänkt så mycket. Det var bara en idé jag fick.

Men man skulle ju kunna blanda allt möjligt; krönikor (eller e det tråkigt?), nyheter (inte bara inom spel men massor av andra grejor också, som man kan läsa i tidnigar etc. T.ex vad som händer ute i världen och så.).

Och sen kanske allmänna artiklar, om lite vad som helst.

Och som Dolphin sa, att man skulle kunna diskutera böcker och egna skrivprojekt.

tycker det är en bra ide

Bra idé! Hoppas att Admin läser tråden!

har ni sett att jag startat en tråd om en massa!

(finns på allmänt, heter rec...)

Sluta spamma plz?

toppen idé

6 Dec 2006
Trådstartare #16

Tack :)

Trodde inte att så många skulle gilla idén. Hoppas då bara att herr Administratör också gillar förslaget.

↗ till inlägget

Ok jag förstår. Som jag skrev tidigare så är det en bra idé :)

Bra idé!

7 Dec 2006

låter bra ;)

Trådstartare #20

Men vafan, ska jag typ pm:a Admin om det här eller?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in