Jag har alltid gillat att göra film. Eller ja, göra och göra, det har ju inte blivit så mycket men min dröm är så att säga att bli regissör.
Någon mer med samma intresse?
Jag har alltid gillat att göra film. Eller ja, göra och göra, det har ju inte blivit så mycket men min dröm är så att säga att bli regissör.
Någon mer med samma intresse?
Nej, inte att liksom jobba på heltid som det. Men att göra småfilmer och sånt, det är kul :)
aa små filmer kan vara jävligt kul å göra :)
Jag skriver just nu manus till en zombie-serie :P
(inspirationsdrivet så det blir nog inget)
↗ till inläggetJag skriver just nu manus till en zombie-serie :P
(inspirationsdrivet så det blir nog inget)
mm jag brukar spela ett fighting spel och spela in klipp. gör jag litte text o grejer till sist så blir det en film.
men hälst gör jag serietidningar. Gör en nu som jag kallar Three Souls!
askul att göra filmer! brukar göra det ibland.. :)
Jag och ett par kompisar ska göra en storfilm om BMX. Där vi kör och så. Sedan ska det finnas extramaterial där man kan få se på how-to-filmer. Vi ska verkligen satsa på den filmen. Kommer att vara minst 30 minuter lång.
Annars hade varit kul att hålla på med professionellt. Dock har jag ingen videokamera :(
jo det e kul att göra film...
på sommarn brukar jag och några kompisar spela in filmer(det är oftast jag som blir regisören)
men det är roligare att vara skådespelare
Jag och mina kusiner gör filmer :) Fast pga avståndet till varann träffas vi inte mer än ca 3 ggr per år :/
Mjo, lite bildspelsfilmer är skoj
typ denna :)
http://video.google.com/videoplay?docid=90...de+soeta+barnen
Så jäkla ägig film B)
Ja men han glömde mig, Bo Lundgren :(
Klart det är kul, och så ska man göra om de lite i Windows Movie Maker 2 Eller ett bättre program. :)
Oh Mighty Pownage
Mitt ingame namn är Spitfire
våran 1:a film
Jag brukar göra "lergubbs"-film med (gissa vad B) ) lergubbar, då har jag ett program och en webcam också tar man en bild, flyttar lite på gubben, tar en bild osv.
Det blir rätt tjusigt för det hackar inte mkt för det är 15 Fps.
Lol. När man stop motion animerar räknar man inte fps :P Hur hackigt det går beror helt enkelt på hur mycket du flyttar din lergubbe varje frame.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in