Hoppa till innehåll

Ganska Desperat På Pengar På Wow


Gäst Tomatketchup
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bästa sättet är nog att leka runt på AH, lär dig när du ska sälja vad och sånt. Har en polare som fick göra en gubbe på lvl ett, sen fick han 10g i startkapital och började lajja runt på ah. Han satt mest och rita diagram och antecknade på ett papper men på nåt mystiskt vis tredubblade han summan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det viktigaste är att köpa och sälja något som alla vill ha. Inte bara en specifik produkt som ex rogues har nytta av. Potions kanske kan funka.

 

Btw, på ca en timmes dödande av defias så har jag fått 40 linen cloth. Så det behöver inte alls vara instanser. Sedan så säljer jag det i AH för 20-30S för 20 linen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ju mer än isolerad en vara är desto bättre om du tänker starta ett monopol. På min server har vi en snubbe som heter Kostikmage (allysidan alltså) och han köper upp alla truesilver bars och sen säljer dem för ett annat pris. Ibland förlorar han men oftast jämnar det ut sig.

 

Själv ägande jag en vecka och att farma blindleaf, domg går för en guld styck så jag tjänade ungefär lika mycket som när jag grindade. Synd att dom inte går att kombinera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Ingen gillar beggers.

 

Jag tjænade 1 guld och 50 silver idag i DM.Samtidigt levelade jag upp till level 22.Men så kostar alla magier 27 silver.Efter jag har køpt alla jag behøvde hade jag bara 27 silver kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1:Nöj dig med equipment som droppas på instance/mobs. Eller dem du får från quest.

2:Köp alltid magier, dem behöver du, magier kommer fören equipment.

3:Fixa mycket linencloth/wool cloth.

 

1stack linen cloth=50silver

1stack woolcloth=68silver ungefär

4:Börja spara redan från lv25 för en mount.

5:Grinda!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...