admin Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Lite ny programvara och lite finjusteringar av inställningarna och nu bör servern rulla på bättre än innan. Om någon vecka blir det ännu mer förbättringar, speciellt gällande databasen. Hittar ni buggar så skicka in på http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php eller via PM till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Exakt vad är det du har förbättrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 jo jag tycker att det går mycket fortare på forumet eller är det bara jag som inbillar mej det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 @ Youx Jo, det går snabbare än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Bra att uppgraderingen blev lyckad till slut då. Nästa etapp sker innan jul och därefter skall sidan rulla på ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Jorå, går riktigt hyfsat nu, för någon halvtimme sen eller så så ville den inte ladda riktigt men inlägget postades ändå. Men ovanligt smidigt hittills, vet desvärre inte om det är tillfälligt eller inte men det märker vi snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 för mig går det sämre än vanligt, går jätte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Har inte märkt så stora förändringar men igår kväll var det någon databas som krångla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Hör kanske ej till ämnet men man kan inte längre se vilka som läser/postar i ett ämne :o Ganska irriterande för jag kollar ofta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Hör kanske ej till ämnet men man kan inte längre se vilka som läser/postar i ett ämne :o Ganska irriterande för jag kollar ofta där. Det kommer tillbaka nästa vecka någon gång förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.