Hoppa till innehåll

Hjälp Med Battlefield 2, Tack

wowguild

Rekommendera inlägg

Jag har länge velat ha BF 2 så jag köpte det för ungefär ett år sen men sålde det sedan eftersom min dator inte klarade av det.

Nu har vi en ny dator som klarar av spelet så jag köpte det igen.

Jag var överlycklig när jag märkte att det funka. Men nu när jag ska in på en Server så får jag medelandet ''Din Cd-nyckel är inte valid''

Jag fattar inte, jag köpte ju spelet direkt ur affären.

Det borde ju fungera då tycker man.

Hjälp skulle uppskatas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har länge velat ha BF 2 så jag köpte det för ungefär ett år sen men sålde det sedan eftersom min dator inte klarade av det.

Jag var överlycklig när jag märkte att det funka. Men nu när jag ska in på en Server så får jag medelandet ''Din Cd-nyckel är inte valid''

Det borde ju fungera då  tycker man.

Hjälp skulle uppskatas.

Troligen har någon listat ut din nyckel och använder den. Bara och gå till affären och kräva att få ett nytt eftersom de har sålt ett felaktigt då det inte fungerar som det skall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Det borde ju fungera då  tycker man.

Hjälp skulle uppskatas.

Du måste först ha ett Online konto. 2 Du måste avinsalera (kanske fel stavat) Bf2 och installera igen sen när det kommer upp Ea så Registrera dig på Ea och gör ett nyt konto på bf2. =9 // Om det ej funkar skriv till mig // Poker200 :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...