💬
Logga in
Fuska.se

Kan Man Köpa Lvl?

30 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Men man ska inte tänka på sånt, man ska tänka på hur mycket man har spelat.

orka tänka på det? man tänker ju på hur kul man haft :kung:
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Har han sagt att han ska köpa lvl?

Eftersom ni säger att han är en noob

Det har aldrig jag sagt :visslar:

Ger bara tips som gör så att folk kan se verkligheten.

23 Dec 2006

varför köpte du spelet?? bara för att någon annan ska göra sakerna åt dig? tycker du det är roligt å vara 60lev och bara springa omkring å vänta på att nått händer? eller vill du bara vara stor för en enda gång???

25 Dec 2006
Nivå 2 · Novis

Säger en sak: Skit i sånt....det är olagligt, tråkigt och det gör bara att det kommer fler "goldfarmers"... Själv brukar jag farma guld, men jag säljer det inte för riktiga pengar.... BLÄHÄ på dig för att du ens frågade om det...

27 Dec 2006

Trodde typ powerlvling va att man köper nån sak (in-game) och dricker den så får man XP :lol:

Nivå 1 · Novis

Asså... det kan ju inte vara roligt att köpa levels... är man så noob så man inte klarar att levla själv och måste betala andra för att göra det åt en..

MIN ÅSIKT: Isf ska man inte spela wow. hela känslan försvinner.

Jag tycker inte att det är fel att ha en powerlevlare ifall att man redan har levlat upp en lvl 60 och inte har tid att levla upp en ny.

Nivå 1 · Novis

har man inte tid att levla en till 60.. har man inte tid att lira på den heller

4 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej, på några sidor där man köper guld står det att man kan köpa lvl-up och då undrar jag hur dem gör så jag jag mer i lvl, måste jag ge dem lösen och det eller har dem ett annat sätt dom gör sånt på?

Kan ni nämna nån säker sida där an både kan köpa guld och lvl-up säkert?  B)

köp inte "level" :huh: det e ju mkt roligare att levla själv annars missar man ju själva spelet.... :bah:

5 Jan 2007
↗ till inlägget

Hej, på några sidor där man köper guld står det att man kan köpa lvl-up och då undrar jag hur dem gör så jag jag mer i lvl, måste jag ge dem lösen och det eller har dem ett annat sätt dom gör sånt på?

man kan inte köpa lvls/pengar, alla sånna sidor är scam

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Man Kan , Men vissa är scam ja. :bah:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in